Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپنسر دینویدی، گارد بروکلین نتس، با شرطی بسیار عجیب و البته گران این امکان را برای طرفدارانش فراهم آورده که تیم بعدی او را انتخاب کنند.

طرفداری - اسپنسر دینویدی در حال حاضر تا انتهای فصل 2020-2021 با بروکلین نتس قرارداد دارد و برای سال بعد از آن نیز بند تمدید اختیاری 12/3 میلیون دلاری در قراردادش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، دینویدی می‌خواهد تیم بعدی‌‌اش را بر اساس رأی طرفداران خود انتخاب کند.

بر اساس گزارش یاهو اسپرتس، گارد بروکلین نتس جمعه شب در وبسایت GoFundMe (بستر مجازی برای جمع‌آوری کمک مالی و جذب سرمایه) هدف سرسام‌آور 24 میلیون دلار را ثبت کرد. زمانی که این هدف مالی برآورده شود، اسپنسر دینویدی به هوادارانش اجازه خواهد داد تیم بعدی او را انتخاب کنند. اگر هم این هدف پر نشود، دینویدی هر مبلغی که جمع شده باشد را صرف امور خیریه خواهد کرد. دنیویدی در قسمت توضیحات هدف خود در وبسایت GoFundMe نوشته است:

من این صفحه GoFundMe را در راستای تعهد به توییت‌های قبلی خود ایجاد می‌کنم. در حال حاضر 2625.8 بیت کوین تقریبا معادل با 24,632,600 دلار آمریکا است. اگر ما به آن هدف برسیم  من به طرفدارانم اجازه می‌دهم برای تیم بعدیم تصمیم بگیرند و با آن تیم یک قرارداد یک ساله امضا خواهم کرد. اگر به این هدف نرسیم من 100% مبلغ جمع‌آوری‌شده را به خیریه اهدا خواهم کرد. سرگرم کردن هواداران به هر شکل و اندازه‌ای صورت می‌گیرد، بیاید خوش باشیم بچه‌ها!

لازم به ذکر است اسپنسر دینویدی در زمینه بیت کوین فعالیت دارد. پیش از این، او برنامه‌ریزی کرده بود تا در طول دوران قرارداد سه ساله و 34/3 میلیون دلاری خود با بروکلین نتس، از طریق پلتفرم سرمایه‌گذاری خودش، توکن بفروشد. دینویدی در ماه سپتامبر اخیر به شمس کارانیا گفته بود ایده اصلی‌اش این است که طرفدارانش در ورزش او سرمایه‌گذاری کنند و سپس فصل سوم قرارداد وی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار بگیرد. در همان زمان، NBA مخالفت‌هایی با این طرح دینویدی داشت. دینویدی در زمینه بلاک چین، ارز دیجیتال و بیت کوین بسیار آگاه و علاقه‌مند است. همچنین اگر هدف مالی دینویدی پر شود و او 24 میلیون دلار جمع کند، NBA قطعا در برابر انتخاب تیم آینده دینویدی از جانب هواداران این بازیکن مخالفت خواهد کرد.

دینویدی 27 ساله در تمام مدت حضور چهار ساله خود در نتس پیشرفت کرده و فصل جاری در هر بازی به‌طور متوسط 20.6 امتیاز و 6.8 اسیست از خود برجای گذاشته است. تا لحظه نگارش این مطلب، 55 نفر در مجموع مبلغ 615 دلار به دینویدی اهدا کرده‌اند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون دلار بروکلین نتس تیم بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!

گارد راس تیم بسکتبال دالاس موریکس، امتیازآورترین بازیکن زمین در بازی تیمش مقابل لس‌آنجلس کلیپرز بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کایری اروینگ، گارد راس تیم بسکتبال دالاس موریکس با ثبت 40 امتیاز، بهترین بازیکن زمین در بازی مقابل لس‌آنجلس کلیپرز بود.

 

.

 

دالاس در دیدار چهارم سری پلی‌آف کنفرانس غرب با حساب 111 بر 116 مغلوب کلیپرز شد تا سری، 2 بر 2 مساوی شود.

پیروزی کلیپرز مقابل دالاس در پلی‌‌آف لیگ NBA

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی