Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@20:51:34 GMT

توزیع بیش از 12 هزار و 800 پرس غذای گرم در جنوب شهر ساری

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۵۶۱۳

به گزارش ایلنا، مرتضی ناعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری، با اشاره به اجرای طرح رزمایش، مساوات، همدلی و کمک‌های مومنانه برای افراد نیازمند گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان «طرح ملی اطعام مهدوی» به منظور پخت و توزیع غذای گرم در بین اقشار نیازمند و مددجویان کمیته امداد در مرکز استان مازندران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرعت، ​دقت و شناسایی به موقع نیازمندان در اجرای این طرح گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این مراکز طبخ غذا بر اساس اصول بهداشتی ستاد ملی کرونا برای افطاری نیازمندان غذا تهیه کرده و در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقهیک ساری با یادآوری اینکه توزیع 30 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان ومددجویان تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته است، گفت: تاکنون 12 هزار و 850 پُرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری توزیع شده است.

وی افزود: در بحث افطاری گرم ، خیران و مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در این طرح کمک‌های نقدی خود 6037997950027442 نزد بانک ملی بنام کمیته امام(ره) دهند تا به نیت خیرین هزینه شود.

به گفته رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری 6 هزار 200 خانوار با جمعیت 10 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد ناحیه یک ساری قرار دارند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ساری ماه مبارک رمضان کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی ظهر یکشنبه در نشست خبری به میزبانی بسیج سازندگی سمنان، ضمن بیان اینکه ایجاد نیروگاه‌های کوچک مقیاس در روستاها و مناطق محروم یکی از اقدامات حوزه محرومیت زدایی است، تاکید کرد: برق تولیدی این نیروگاه‌ها از خانواده‌های محروم خریداری و در نتیجه مفر درآمدی برای این نوع خانواده‌ها مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی، شرکت برق و کمیته امداد استان سمنان در این ارتباط با هم همکاری می‌کنند، افزود: ایجاد ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس با مشارکت کمیته امداد استان سمنان در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده اما تلاش می‌کنیم در سال جاری ۳۵۰ نیروگاه محقق شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با کمیته امداد استان در این ارتباط خبر داد و افزود: برخی از نیروگاه‌های کوچک مقیاس خانگی در استان طی هفته بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

کاشفی بیان کرد: ۴۹۶ متقاضی احداث نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان وجود دارد که توسط کمیته امداد احصا برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است، گفت: تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه تأمین می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان همچنین گفت: ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان طی هفته بسیج سازندگی و با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید که کمک خوبی به لحاظ اقتصادی به خانواده‌ها می‌کند.

کد خبر 6097412

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی