Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی با اشاره فعالیت کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی هنری صابر از زمان شیوع کرونا در مسجد امام رضا (ع) شهرکرد گفت: روزانه ۱۰۰ عدد ماسک بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا توسط جهادگران کانون صابر شهرکرد در این کارگاه ها تولید می شود.

«امیر احسان امینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی هنری صابر به منظور همیاری، کمک رسانی و خدمات بهداشتی به شهروندان شهرکردی به ویژه محرومان و حاشیه نشینان شهر راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صابر مسجد امام رضا (ع) شهرکرد ادامه داد: پس از ضدعفونی ماسک های تولید شده توسط اعضای کانون صابر، با همکاری سایر ارکان مسجد بین مردم و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

وی ابراز کرد: ضدعفونی مساجد، مدارس و اماکن دیگر مثل بیمارستان و...، ضدعفونی کوچه و خیابان، توزیع اقلام بهداشتی شامل دستکش، مواد ضدعفونی و ماسک و توزیع بروشور از جمله اقدامات جهادگران کانون فرهنگی هنری صابر مسجد امام رضا (ع) شهرکرد است.

 

امینی بابیان اینکه ۴۵ نفر از فعالان کانون فرهنگی هنری صابر شهرکرد درگیر عملیات ضدعفونی، آموزش، فرهنگ سازی و تولید ماسک هستند، افزود: برای ضدعفونی معابر و اماکن بیش از ۱۰ هزار لیتر آب ژاول مصرف شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صابر مسجد امام رضا (ع) شهرکرد ادامه داد: فعالیت ها و اقدامات کانون فرهنگی هنری صابر مسجد امام رضا (ع) شهرکرد برای مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود