Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قائن گفت: جهادگران دانشجوی قائن با توجه به بازگشایی مدارس، اقدام به ضدعفونی کردن مدارس می‌کنند و این عملیات جهادی برای هر مدرسه سه مرتبه در هفته صورت خواهد گرفت.

علی زارع‌پور، مسئول بسیج دانشجویی قائن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از عملیات جهادی در مدارس این شهرستان خبر داد گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حساسیت و اهمیت سلامت دانش آموزان، تعدادی از مدارس ابتدایی شهر به همت جهادگران بسیج دانشجویی، ضدعفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارع پور بیان کرد: این اقدام با توجه به اعلام خبر بازگشایی مدارس طی چند روز آینده صورت گرفت و در دیگر مدارس شهرستان نیز ادامه خواهد یافت.

مسئول بسیج دانشجویی قائن افزود: این اقدام جهادی در طول مدت باز بودن مدارس و هفته‌ای سه مرتبه صورت خواهد گرفت.

به گفته زارع پور در این عملیات جهادی پنج نفر از مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان قائن حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ضدعفونی کردن مدارس عملیات جهادی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن