Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:12:57 GMT

بسته‌های فرهنگی شهدا به همراه ارزاق در اصفهان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۶۳۲۱

بسته‌های فرهنگی شهدا به همراه ارزاق در اصفهان توزیع شد

مجموعه فرهنگی دختران انقلاب در تهران و اصفهان همزمان با رزمایش کمک مومنانه فعالیت جهادی خود را در توزیع ارزاق مادی و معنوی آغاز کردند. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دختران انقلاب به دعوت رزمایش کمک مومنانه و مواسات رهبری لبیک گفتند و با اهدای بسته‌های ارزاق مادی و معنوی فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای ماه مبارک رمضان مجموعه فرهنگی دختران انقلاب در تهران و اصفهان که در زمینه حجاب و عفاف فعالیت دارند این‌ بار با شروع بیماری منحوس کرونا اقدام جهادی خود را متناسب با شرایط پیش‌ آمده تنظیم و به توزیع اقلام مورد نیاز بهداشتی و غذایی خود، بسته‌هایی فرهنگی را نیز سنجاق کردند.

بر اساس رسالت این مجموعه و فرمایش رهبری مبنی بر معرفی و شناساندن شهدای مناطق و محلات، هدیه‌هایی با محتوای امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و گزیده‌ای از وصیت و زندگینامه شهدا را همراه با ارزاق بین خانواده‌ها توزیع کردند تا به هر دو رزق مادی و معنوی در کنار هم توجه شود.

بهاره جنگ‌روی مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: با شروع این بیماری و حمله بیولوژیکی که رهبری فرمودند، آغاز فعالیت جهادی اعضای این مجموعه با تهیه و توزیع 10 هزار بسته‌ سلامت و رساندن آنها به مردم حاشیه‌نشین تهران و اصفهان در ابتدای سال بود؛ بعد از مطرح شدن رزمایش همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم بسته‌های ارزاق به کمک خیران فرهنگی مجموعه تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به جزئیاتی از آمار توزیع و فعالیت‌ها افزود: در 10 منطقه حاشیه‌نشین تهران در هفته نخست ماه رمضان ارزاق توزیع و در هفته دوم مناطق حاشیه‌نشین شهر اصفهان پوشش داده شد، تاکنون حدود 2 هزار بسته در تهران و هزار و 500 بسته در اصفهان توزیع شده و سعی شده به دست محرومانی برسد که از هیچ گروه جهادی دیگری بسته دریافت نکرده‌اند.

کمک مومنانه نمونه‌ای بارز از ‌روحیه جهادی و همبستگی ملت ایران برای یکدیگر استمرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» سپاه 27 اردیبهشت‌ماه در کردستان اجرا می‌شودفرمانده سپاه ‌خراسان جنوبی‌: رزمایش کمک مومنانه دنیا را حیرت زده کرد / اربعین دیگری در ایران رقم خورد

مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب وجه تمایز بسته‌های این مجموعه را هدیه‌های فرهنگی عنوان و بیان کرد: براساس رسالت مجموعه ما یعنی امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب به معرفی شهدای مناطق و محلات به مردم، تلاش کردیم در قالب بسته‌های فرهنگی شهدای شاخص مناطق تهران و اصفهان را با زبان عامیانه و صمیمانه به مردم معرفی کنیم و از جمله‌های تلنگری از زبان شهدا و ائمه در مورد حجاب و عفاف که با مخاطب به راحتی ارتباط برقرار می‌کند استفاده شود.

به گزارش تسنیم اینجا دختران میدان‌دار رزمایش مواسات و کمک مومنانه‌اند که در کنار بعد مادی از بعد معنوی غفلت نکردند و فعالیت خود را با شرایط زمانه سِت کردند. اینجا دختران انقلاب نشان دادند که همیشه با حضور در صحنه انقلاب و متناسب با شرایط زمانه هر لحظه برای نقش‌آفرینی آمادگی دارند.

انتهای پیام/169/ح

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تهران و اصفهان دختران انقلاب کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی