Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا سادات خادم الشریعه با وجود شیوع کرونا به مسابقات رسمی برق آسا آنلاین که زیر نظر فدراسیون جهانی شطرنج برای یاد بود ویلهلم اشتیاینیس، قهرمان اسبق جهان در حال برگزاری است حضور پیدا کرده و در روز اول این رقابت ها به جایگاه نهمی بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع کرونا و لغو اکثر مسابقات ورزشی، شطرنج تنها رشته‌ای بود که ورزشکارانش حتی بیشتر از گذشته به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سارا سادات خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران هم تصمیم گرفت در مسابقات آنلاین زیر نظر فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) شرکت کند و خود را برای رقابت‌های جذاب به چالش بکشد. 

در مسابقات برق آسای آنلاین فیده با عنوان یادبود "ویلهلم اشتیاینیس" که خادم الشریعه در آن حضور دارد شطرنج بازان مطرح دنیا دست به مهره خواهند شد. به اعتقاد بسیاری از شطرنج بازان ویلهلم اشتیاینیس اولین قهرمان انکار ناپذیر شطرنج جهان بوده است. این مسابقات در دو بخش آزاد و بانوان برگزار پیگیری خواهد شد.  

حضور چهره‌هایی مانند مگنوس کارلسن نفر اول شطرنج جهان، کاترینا لاگنو نفر پنجم شطرنج بانوان این مسابقات را جذاب کرده است.

خادم الشریعه در روز اول این دیدار به مصاف شش شطرنج باز رفت که در مجموع موفق به کسب یک پیروزی، دو تساوی و سه شکست شد. با این نتایج این بانوی شطرنج باز با دو امتیاز در رده نهم این رقابت ها قرار گرفته است. 

در بخش بانوان ۱۰ شطرنج باز دست به مهره خواهند شد که نفر اول این رده بنده در پایان روز اول مسابقات شطرنج باز از روسیه با ریتینگ ۲۵۲۱ است. 

این مسابقه با کنترل زمان ۳ دقیقه به علاوه ۲ ثانیه طی ۱۸ دور برگزار می‌شود.

این رویداد از ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت به میزبانی سایت چس ۲۴ با حضور ۲۰ بازیکن مطرح جهان در دو بخش آزاد و بانوان برگزار خواهد شد که مجموع جوایز ۳۰ هزار یورو خواهد بود که ۱۸ هزار یوروی آن به بخش آزاد و ۱۲ هزار یوروی آن به بخش بانوان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سارا خادم الشریعه خادم الشریعه شطرنج باز روز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که استاد فیده سینا موحد در دور نخست جدول اساتید از سد حریف خود استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.

قهرمان شطرنج خوزستان در دور دوم با استاد بزرگ ونکاتا رامان از هندوستان دیدار می‌کند.

سینا موحد برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.

سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست و چهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت