Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی شطرنج‌باز ایران گفت: مشکلی که من داشتم با فدراسیون قبلی بود و به همین خاطر هم در برهه‌ای تصمیم گرفتم که از تیم ملی خداحافظی کنم.

طرفداری- چندی پیش شاهد انتشار خبر بازگشت سارا خادم‌ الشریعه به تیم ملی شطرنج بودیم. خبری که حالا وی پیرامون آن توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش فارس، خادم‌الشریعه با اشاره به دیدارش با سرپرست جدید فدراسیون و همچنین عزم جدی‌اش برای حضور در تیم ملی اظهار داشت:

مشکلی که من داشتم با فدراسیون قبلی بود و به همین خاطر هم در برهه‌ای تصمیم گرفتم که از تیم ملی خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه تغییر و تحولاتی در فدراسیون افتاد و صحبت‌هایی که داشتیم دوباره به فدراسیون آمدم بعد از گفتگو با آقای نیکوخصال علاقه خودم را برای حضور در تیم ملی عنوان کردم. خیلی خوشحالم از تغییرات جدید فدراسیون چون نه تنها من بلکه تعدادی دیگری از شطرنج‌بازان نیز بابت این تغییرات ابراز رضایت دارند. 

وی که با سایت فدراسیون شطرنج صحبت می کرد، در ادامه افزود:

با توجه به این تحولات جدید فدراسیون دلیلی نمی‌دیدم که در تیم ملی حضور نداشته باشم. من از ابتدا نیز این موضوع را گفتم بودم که به هیچ عنوان نمی‌خواستم فدراسیون و کشورم را عوض کنم و تنها نمی‌خواستم مسابقاتی که از سوی فدراسیون قبل اعزام می‌شویم را حضور داشته باشم. 

بانوی شطرنج‌باز کشورمان در پاسخ به این سوال که از لحاظ آمادگی برای حضور در تیم ملی در چه وضعیتی قرار دارد و در این مدت تمرینات را به صورت منظم انجام داده است یا خیر، خاطرنشان کرد:

شطرنج یک بازی است که خوشبختانه از راه دور نیز می‌توان تمرینات آن را انجام داد. ما کلاس‌ها و مسابقات آنلاین داریم و خود من نیز بعد از اینکه به خاطر کرونا مسابقات لغو شد مسابقات را به صورت آنلاین ادامه دادم. درحال حاضر نیز در مسابقات آنلاین که از سوی فدراسیون جهانی برگزار شده، شرکت دارم. این مسابقات از بین بهترین‌های دنیا برگزار می‌شود. همچنین همزمان به صورت فارسی مسابقات را برای علاقه‌مندان به شطرنج تفسیر می‌کنم که از این لحاظ فکر می‌کنم مورد استقبال قرار می‌گیرد. با رفتن ویروس کرونا از کشور نیز امیدوار هستیم به زودی شاهد برگزاری مسابقات دیگر باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه