Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نادر جهان آرای اظهار کرد: سیاست کاهش تمرکز و تفویض اختیار و با در نظر گرفتن شرایط خاص مواجهه با ویروس کوید۱۹(کرونا) از ویژگی‌های ثبت‌نام امسال در کشور و استان گیلان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خصوص شرایط سنی ثبت‌نام در پایه اول و پیش دبستانی، افزود: کلیه متقاضیان ورودی پایه اول متولدین دوم مهر ۹۲ تا اول مهر ۹۳ و همچنین نوآموزان چهار و پنج سال تمام می‌توانند با مراجعه به واحدهای آموزشی فرآیند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان آرای گفت: برای رعایت اصول تربیتی و با توجه به اهمیت حفظ اعتماد به نفس کودکان در آغاز ورود به مدرسه، برگزاری هرگونه مصاحبه یا آزمون برای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی در کلیه مدارس شامل دولتی و غیردولتی در زمان پذیرش و ثبت‌نام ممنوع است.

مدارس گیلان پس از نزدیک به ۳ ماه بازگشایی شد

جهان آرای بیان کرد: ثبت مشخصات فردی والدین به تفکیک پدر و مادر شامل نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس همراه در سامانه سناد برای ثبت‌نام او ضروری است.

وی اظهارکرد: تمامی نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی  هستند و شرکت نوآموزان پیش دبستانی در برنامه سنجش مطابق دستورالعمل سازمان آموزش وپرورش استثنایی و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اضافه کرد: سنجش در بدو ورود دانش‌آموزان عشایری الزامی و رایگان است و با توجه به کوچ‌رو بودن عشایر سنجش در بدو ورود آنان تا پایان مهرماه خواهد بود.

کد خبر 512099 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران مدرسه و مدارس پیش دبستانی پایه اول ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند

علیرضا اسماعیلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: طی مدت امروز و فردا ۳ هزار نفر در کنکور سراسری مرحله اول از این شهرستان در ۵ گروه آزمایشی و در ۱۱ حوزه امتحانی در حال برگزاری است.
امام جمعه، فرماندار و نمایندگان ویژه سازمان سنجش آموزش کشور از حوزه‌های برگزاری کنکور بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند