Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:49:30 GMT

کلاهبرداران حرفه ای در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۸۴۴۰

کلاهبرداران حرفه ای در دام پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان  مبنی بر اینکه افرادی با ترفند‌های جعل سند، فروش مال غیر، معامله صوری زمین و ... اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهری با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان این پرونده موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: ماموران با اعزام به محل‌های اختفای متهمان موفق شدند، ۱۴ کلاهبردار حرفه‌ای را در چند عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

او با بیان اینکه در این خصوص ۲۲ نفر شاکی نیز شناسایی شدند،افزود:متهمان با ترفند‌های جعل سند، فروش صوری اراضی با قیمت‌های پایین و معاملات غیر قانونی اجناس و خودرو شهروندان را فریب داده و از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۲۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند، یاد آور شد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج