Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:51:02 GMT

عیادت امیر سیاری از مجروحان حادثه شناور کنارک

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۹۵۱۸

عیادت امیر سیاری از مجروحان حادثه شناور کنارک

خبرگزاری تسنیم: دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور در بیمارستان گلستان، از سه تن از مجروحان حادثه ناو کنارک عیادت کرد و روند مداوا و درمان آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر دریادار سیاری در این دیدار، ضمن گرامیداشت شب های قدر و تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) گفت: شهادت عزیزان همرزم در عرصه دریا را خدمت همه همرزمان در نیروی دریایی ارتش و خانواده معزز این عزیزان، تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که این شهدا باعث عزت، افتخار، سرافرازی و نشان دادن توان بازدارندگی ما در دریا هستند، افزود: همه ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح، داغدار این حادثه هستیم و خودمان را در داغ خانواده‌های شهدا شریک می دانیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش، با بیان این که ما برای قطره قطره خون شهدایمان ارزش قائل هستیم، تصریح کرد: هر رزمنده ای که از ابتدا وارد خدمت در نیروهای مسلح و ارتش می شود، قطعاً یکی از اهداف وی، حفظ سربلندی و اقتدار نظام و دستیابی به مقام والای شهادت است. ما مسیر این شهدا را ادامه خواهیم داد.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: اغلب مجروحان این حادثه ترخیص شده اند و 3 نفری که الان در این بیمارستان ویک نفری در بیمارستان چابهار به سر می برند، به زودی ترخیص خواهند شد و حالشان مساعد است.

وی گفت: چیزی که برای من بسیار جالب بود، روحیه این عزیزان است و برای ما درس بزرگی است که اعلام آمادگی می‌کنند بعد از بهبودی، هر چه سریع‌تر برای برای ادامه خدمت به منطقه اعزام شوند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه، خاطرنشان کرد: دشمن همواره در صدد القای شبهادت و خبرسازی و نهایتا تلاش برای تضعیف قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است، اما ملت و نیروهای مسلح ما هوشیار است و مقهور شیطنت‌های دشمن نمی‌شوند و نیروی دریایی راهبردی ما به برکت خون شهدا، اقتدار دریایی و ماموریت های خود را همچون گذشته انجام خواهد داد.

امیر دریادار سیاری اظهار داشت: ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران هر هفته به طور متوسط یک رزمایش در زمین، هوا، دریا و زیر سطح داریم و در این رزمایش‌ها صحنه های واقعی نبرد با مهمات، موشک و تجهیزات نظامی تمرین می شود. درهمه تمرینات نظامی و دریایی دنیا این‌گونه اتفاقات می افتد و مروری بر سوابق سوانح دریایی جهان کاملا مؤید اتفاقات به مراتب بدتر است.

وی تصریح کرد: هیچ کشوری اسرار دفاعی خود را افشا نمی کند و ما نباید به دست خودمان اطلاعات و اسرار نظامی را به دشمن بدهیم.

وی خطاب به مجروحان حادثه کنارک، گفت: اقتدار دریایی ما از گذشته و حال مرهون حضور دریادلان در پهنه آب‌های سرزمینی و اجرای موفق هزاران ماموریت دریایی است.

در این دیدار، مجروحان حادثه شناو کنارک آمادگی کامل خود را بعد از مرخصی از بیمارستان برای ادامه خدمت در مناطق مختلف دریایی و صیانت از حدود و ثغور دریایی اعلام کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مجروحان حادثه شناور کنارک مجروحان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه همدان که با حضور استاندار همدان، مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد، اظهار داشت: هر یک از فرماندهان ولایی و انقلابی ما نگین زینت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کارنامه درخشان این عزیزان نیاز به توصیف و تعریف ندارد.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه قلب تپنده رزمی و عملیاتی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش، پایگاه مقتدر و دلاور شهید محمد نوژه همدان است، گفت: نیروی هوایی ارتش تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا نیرویی در تراز انقلاب اسلامی در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشد.

در ادامه، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان نیز اظهار داشت: آنچه که در جمع ارتشیان غیور و سرافراز می‌بینم، چیزی جز جهاد، اخلاص، عمل و تلاش شبانه‌روزی نیست.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز کشور و میهن عزیزمان به همت و توانمندی‌های نیروهای مسلح در اوج عزت، اقتدار، بالندگی و بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: تیزپروازان ما همیشه در همه جا و در هر زمان، حافظ امنیت و استقلال ملت عزیزمان بوده و هستند.

امیر سرتیپ دوم خلبان «پرویز مرادبکی» فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه نیز در این مراسم عنوان کرد: خداوند متعال را سپاسگزار و شاکر هستم که توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بنده عنایت داشته، اقدامات عملیاتی رزمی و عملیاتی پایگاه استراتژیک خلبان شهید محمد نوژه بر همگان آشکار است و این اقتدار و توان از افتخارات نیروی هوایی ارتش است.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم خلبان «مهدی کرمی» به سِمت فرماندهی پایگاه شکاری شهید محمد نوژه و ارشد نظامی ارتش در استان همدان منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیر «مرادبکی» تقدیر شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در ادامه، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و توانمندی‌های رزمی و عملیاتی پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه را ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است