Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمیان تعداد اعضای کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد را ۴۷ هزار نفر دانست و گفت: ۵۸۰ هزار جلد کتاب داریم که به ازای هر ۱۰۰ نفر ۸۱ نسخه کتاب وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «یاسر رحیمیان» ظهر امروز (27 اردیبهشت) در دیدار اعضای کتابخانه های عمومی استان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 66 باب کتابخانه در این استان وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد 34 باب شهری و 32 باب روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیشتر روستاهای این استان را دارای کتابخانه دانست و گفت: روستاهایی که حدود هزار و 500 نفر جمعیت داشته باشند و مکانی برای کتابخانه اختصاص دهند، در این روستاها کتابخانه دایر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کتابخانه های استان از پنجم اسفندماه تاکنون تعطیل هستند، ادامه داد: طبق قانون کتابخانه ها باید به ازای هر 25 هزار نفر جمعیت یک کتابخانه وجود داشته باشد، این در حالی است که در استان ما به ازای این تعداد جمعیت 5/2 کتابخانه وجود دارد.

 

رحیمیان تعداد اعضای کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد را 47 هزار نفر دانست و گفت: 580 هزار جلد کتاب داریم که به ازای هر 100 نفر، 81 نسخه کتاب وجود دارد.

 

سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابخانه های استان به غیر از کتابداری برنامه های فرهنگی و جشنواره هایی را در طول سال برگزار می کند.

 

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی رضوی، پویش کتاب، نقاشی برای کودکان، سوال های چهار گزینه ای، داستانک نویسی و ... را از برنامه های کتابخانه های این استان برشمرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعضای کتابخانه ها عضو کتابخانه های عمومی کتابخانه روستا کتاب کهگیلویه و بویراحمد کتابخانه های عمومی کتابخانه های استان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی