Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در بیمارستان گلستان نیروی دریایی از مجروحین شناور کنارک عیادت کرد. تاریخ انتشار: 22:15 - 27 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۳۵۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده، ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در بیمارستان گلستان نیروی دریایی از سه تن از مجروحین حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدحسنی در این عیادت ضمن برسی وضعیت پزشکی و روند درمانی این مجروحین و گفت‌وگو با پزشک معالج آنها، از خداوند متعال شفای عاجل برای این دلاورمردان نیروی دریایی مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع شهادت دریادلان شناور کنارک را تسلیت گفت

گفتنی است شناور کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه در جریان تمرین دریایی سهند دچار سانحه شد و ۱۹ تن از غیورمردان این ناو به درجه شهادت نائل آمده و ۱۵ نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش شناور کنارک رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی شناور کنارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان