Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:25:55 GMT

ضعف ارتباطات از حلقه‌های مفقود در ساختارهای اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۶۴۸

ضعف ارتباطات از حلقه‌های مفقود در ساختارهای اجتماعی است

احمد ترحمی عصر شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: رفع ضعف‌های موجود در ساختارهای ارتباطی، با تقویت روابط عمومی‌های محقق می‌شود و انتظار از دستگاه‌های مختلف در بخش دولتی این است که برای تقویت روابط عمومی‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با تقدیر از اقداماتی که بخش‌های مختلف در زمان شیوع ویروس کرونا در استان انجام دادند، یادآور شد: در ارتباط با این موضوع استان یزد با سرعت عمل بالا در مقایسه با دیگر استان‌های کشور از 27 بهمن ماه با ادغام همه شوراهای مرتبط با این موضوع، زمینه انسجام و تصمیم سازی در خصوص مدیریت هرچه بهتر این بیماری را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترحمی تصریح کرد: مدیریت استان در زمان اوج گیری ویروس کرونا با کمترین میزان حاشیه و آسیب‌در مقایسه با دیگر مناطق کشور همراه شد که این حاصل تعامل و مشارکت همه بخش‌ها در این زمینه بود.

وی همچنین با توجه به موضوع آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت، از دستگاه‌های متولی و رسانه‌های استان خواست در این زمینه اطلاعات موردنیاز عموم مردم را با توجه به بی‌تجربگی برخی شهروندان در خصوص خرید یا فروش سهام به اطلاع آنان برسانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست از افزایش نقش شورای اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف و اعتماد و توجه ویژه دولت به این شورا خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت این شورا، برخی از نهادها و بخش‌هایی که به صورت قانونی نمی‌توانند عضو شوند، درخواست عضویت افتخاری یا به عنوان مدعو در جلسات را دارند که مبین اهمیت آن است.

مجید جوادیان‌زاده همچنین در خصوص نامه معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در این نامه رصد ترددها و بررسی وضعیت ناوگان حمل بار در انتقال نیازهای مردم در دوران شیوع کرونا در استان‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اعلام دستور کار این نشست در خصوص اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های مختلف استان به انجام امور اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی تصریح کرد: از 28 دستگاه استان که مشمول بند ج ماده 37 که مربوط به این موضوع می‌شود، تاکنون 14 دستگاه اولویت‌های اطلاع رسانی خود را برای تصویب به شورای اطلاع رسانی استان اعلام کرده‌اند.

جوادیان زاده دانشگاه علوم پزشکی یزد، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بهزیستی، منابع طبیعی،  سازمان انتقال خون، ثبت احوال و سازمان بازرسی را از دستگاه‌هایی برشمرد که برنامه‌های خود را به شورای اطلاع رسانی اعلام کرده‌اند و از سایر دستگاه نیز خواست با توجه به ضرورت تصویب برنامه‌ها قبل تفاهم  با صدا و سیما، مراتب را برای تایید به شورای اسلاع رسانی استان اعلام کنند.

برچسب‌ها روز ارتباطات و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز ارتباطات و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد روز ارتباطات و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای اطلاع رسانی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود