Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@05:05:29 GMT

مدیریت مشارکتی باید در بیمارستان رضوی تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۳۹۰۵

مدیریت مشارکتی باید در بیمارستان رضوی تقویت شود

 مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: باید مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در اداره و بهبود عملکرد این بیمارستان بیش از پیش تقویت شود.

محمدحسین مروج کاشانی/

 مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: باید مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در اداره و بهبود عملکرد این بیمارستان بیش از پیش تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محسن محور در مراسم گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع برخی از فعالان این عرصه و کارکنان واحد روابط عمومی این بیمارستان گفت: روابط عمومی و ارتباطات نقش مؤثری در بازتاب مناسب فعالیت‌ها و خدمات یک مجموعه به خصوص در مجموعه‌های درمانی و بیمارستانی دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مجموعه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و حتی فعالان مختلف در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند اما معرفی و تبلیغات مناسبی از عملکرد سازنده آنان در عرصه اجتماع و در اذهان عمومی صورت نمی‌گیرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: یکی از وظایف واحدهای روابط عمومی ایفای نقش مؤثر بین مخاطبان و مدیران یک مجموعه و انتقال نظرات جامعه هدف به مسئولان است و از این طریق می‌توان به تقویت نکات مثبت و رفع معایب پرداخت.

دکتر محور با اشاره به تشکیل شورای راهبردی روابط عمومی در این بیمارستان گفت: یک مدیر در یک مجموعه، سازمان، نهاد و... به تنهایی نمی‌تواند به همه زوایا و مسائل رسیدگی کند، یک مدیر یک نفر است ولی وقتی از نظرات، تجربیات و افکار دیگران استفاده کند مجموعه‌ای از نظرات سازنده را می‌تواند در تصمیم‌گیری و رسیدگی به امور مورد توجه قرار دهد.

مدیرعامل این بیمارستان اظهار کرد: عملکرد رسانه‌ها، واحد روابط عمومی و... در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در دو و سه ماه گذشته مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار ثمربخش بوده است و هر چقدر روابط عمومی و ارتباطات سازمان‌ها و نهادها از جمله بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی و... با مردم و مخاطبان بیشتر باشد بهتر از نظرات و تجربیات آنان در بررسی مسائل و امور می‌توان استفاده کرد.

وی در زمینه مدیریت مشارکتی در این بیمارستان هم تصریح کرد: شورای علمی، شورای مالی و... در این بیمارستان تشکیل شده است تا بتوانیم در مدیریت این مجموعه به نحو شایسته‌تری عمل کنیم و در این میان با حضور فعال پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مصمم هستیم از تجربیات و نقطه نظرات سازنده همکاران در پیشبرد اهداف و رسیدن به نتایج مطلوب بهره‌مند شویم.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از فعالان این عرصه و کارکنان روابط عمومی این بیمارستان قدردانی و تشکر شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان بیمارستان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

کد خبر 6090095

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد