Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشد شعبی عراق از ناکام گذاشتن نفوذ داعشی‌ها به خانقین در استان دیالی و سرنگونی پهپاد آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، سازمان حشد شعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهی از نیروهای لشکر ۲۳ حشد شعبی نفوذ گروهی از باقی مانده‌های داعش به روستای "علی السعدون" در شهر خانقین واقع در استان دیالی را ناکام گذاشته و دشمن را مجبور به فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حشد شعبی یک فروند پهپاد تروریست‌ها در این نفوذ را ساقط کرد.

شبکه خبری المیادین در این خصوص اعلام کرد، در حمله داعش به لشکر ۲۳ حشد شعبی در منطقه الصفره در شمال دیالی، چهار تن از نیروهای حشد شعبی در عملیات ضد حمله به شهادت رسیدند.   

همچنین این شبکه گزارش داد، در پی تنش به وجود آمده میان نیروهای حشد شعبی عراق و داعش، توپخانه حشد شعبی با نظارت لشکر ۵۲ این سازمان محل‌های تجمع داعشی‌ها در منطقه الزرگة در شرق صلاح الدین را هدف قرار داد که به کشته شدن شش داعشی انجامید.

سایت حشد شعبی نیز روز شنبه اعلام کرد، نیروهای حشد توانستند مخفیگاه باقی مانده‌های داعش را در جنوب سامرا در استان صلاح‌الدین با انباری از سلاح کشف کنند.

نیروهای تیپ ۴۱ حشد شعبی این مخفیگاه دشمن را در منطقه المزاریع از توابع شهر یثرب در جنوب سامرا کشف کردند.

خبرنگار سایت حشد شعبی اضافه کرد، این انبار مهمات شامل انواع سلاح‌ها بوده و این عملیات براساس داده‌های اطلاعاتی انجام شد.

در عین حال یگان‌هایی از لشکر ۳۳ فرماندهی عملیات نینوا در حشد شعبی توانستند در عملیاتی امنیتی برای پاکسازی جنوب غرب موصل، شبکه بزرگ تونل‌های داعشی‌ها را کشف کنند. در این تونل‌ها بمب‌هایی وجود داشتند که به دست کادر فنی و مهندسی حشد شعبی بدون هیچ خطری خنثی شدند، روستاهای تل الرمان، وادی الدیر، رجم الحدید و الکوار نیز پاکسازی شدند.

علاوه بر این، مدیریت اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، تیپ‌های مرکز با هماهنگی مرکز اطلاعات فرماندهی عملیات نینوا توانستند یک انبار مهمات و راکت را شناسایی کرده و به کنترل خود درآورند و نیز یک تروریست را در نینوا بازداشت کنند.

در این بیانیه آمده است، از این مخفیگاه ۱۸۳ عدد گلوله سلاح شخصی، ۵۰ عدد گلوله کالیبر ۲۳ ملم، شش راکت ضد تانک کشف شدند.

این مدیریت در ادامه اعلام کرد، تیپ‌های اطلاعات و شناسایی و کنترل این مرکز با همکاری مرکز اطلاعات تیپ ۱۴ فرماندهی عملیات موفق شدند، یک تروریست تحت تعقیب را پس از آنکه کمینی در مسیر اربیل-مخمور در موصل ایجاد کرده بود، بازداشت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حشد شعبی داعشی ها حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت