Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام میزبانی استان گلستان از چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، دبیرخانه این رویداد در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، با توجه به استقبال و آمادگی استان گلستان برای میزبانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، چهاردهمین دوره این رویداد امسال در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره همچنین با اضافه شدن بخش پویانمایی که پیش از این به عنوان جشنواره‌ای مستقل در استان گلستان برگزار شده است، بخش‌های اصلی داستانی، مستند و پویانمایی را دربرمی‌گیرد.

دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نیز به دنبال شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتادن و لغو برخی از رویدادهای فرهنگی و هنری و به منظور حفظ سلامت هنرمندان، فعالیت خود را در فضای مجازی دنبال می‌کند.

فراخوان و مقررات شرکت در این رویداد سینمایی متعاقبا منتشر و درباره جزییات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال در شهر گرگان برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: استان گلستان فیلم کوتاه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم دسته روی با همت تشکل‌های دینی و حضور گسترده مردم انقلابی و ولایت مدار گلستان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در گرگان با حضور اقشار مختلف مردم، علما و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد، افزود: آغاز این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز شنبه از مسجد جامع گلشن آغاز و سپس به سمت چهار راه میدان و سپس میدان وحدت و در ادامه به سمت امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین این مراسم در بیش از ۱۴ نقطه استان به صورت متمرکز از جمله در گنبد کاووس، علی آباد، مینودشت، کلاله، گالیکش، و خان ببین ساعت ۱۰ صبح و در شهرهایی چون کردکوی، آزادشهر، رامیان و دلند ساعت ۱۰:۳۰، در بندرگز ساعت ۱۱ صبح، انبارالوم ساعت ۱۷ و در بندر ترکمن ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امام صادق علیه السلام، مرد علم و دانش، جهاد و مبارزه و اسوه جهاد تبیین، تحول خواهی، احیای اسلام ناب و ایجاد وحدت در صفوف مسلمین بود لذا در سیر تمدنی، بازخوانی سیره آن حضرت و حضرات معصومین (ع) و ترویج فرهنگ شهادت و معارف دینی و معرفتی در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این چنین برنامه‌ها است.

گفتنی است این مراسم با همکاری هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی در گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095853

دیگر خبرها

  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود