Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@21:52:42 GMT

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۴۸۵

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ آغاز شد

ایران اکونومیست-سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: امروز، یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت مهلت مجدد ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۹ آغاز ‌شد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری خبر داد و گفت: به دنبال اعلام تاریخ جدید کنکور سراسری در روز ۱۶ اردیبهشت ماه، سازمان سنجش به منظور مساعدت با داوطلبان فرصت مجددی را برای ثبت نام در کنکور سراسری در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: براساس زمان بندی جدید، زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ از ۱۲ و ۱۳ تیرماه به روز‌های پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ منتقل شده است.

زرین آمیزی گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش مقرر شد کسانی که در دو مرحله قبلی (تاریخ‌های ۱۶ تا ۲۷ دی ماه ۹۸ و ۱۲ تا ۱۵ اسفند) موفق به ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹ نشده اند فرصتی ایجاد شود تا در این تاریخ مجدد اقدام به ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه افزود: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از امروز یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کرده و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

او در ادامه بیان کرد: کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد است.

زرین آمیزی در پایان یادآوری کرد: فرصت مجدد برای ثبت نام کنکور سراسری هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کنکور سراسری سال ۹۹ سخنگوی سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است