Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@21:54:43 GMT

مرگ مشکوک سفیر چین در سرزمین‌های اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۶۸۵

مرگ مشکوک سفیر چین در سرزمین‌های اشغالی

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سفیر چین در رژیم صهیونیستی در محل اقامتش جان‌باخته و تحقیقات در این خصوص شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از هاآرتص، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنازه «دو وی» در محل اقامتش واقع در حومه تل‌آویو کشف‌شده است.

پلیس اعلام افزود وی روی تخت خود و هنگامی‌که در خواب بوده، فوت کرده و تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دپیلمات 58 ساله در ماه فوریه سال جاری به این سمت انتخاب و راهی تل‌آویو شده بود.

گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که ابتدا کارمندان سفارت متوجه مرگ وی شده‌اند و هیچ نشانه‌ای از خشونت در بدن او یافت نشده است.

مسئولین پزشکی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که به نظر می‌رسد علت مرگ او عارضه قلبی بوده باشد.

روز جمعه، سفارت چین در رژیم صهیونیستی به انتقاداتی که وزیر خارجه آمریکا مایک پامپئو در دیدار هفته گذشته خود با مقامات اسرائیل مطرح کرد، پاسخ داد. پامپئو چین را به مخفی‌کاری درباره شیوع کرونا متهم کرده بود.

در بیانیه سفارت چین خاطرنشان شد بود که دانشمندان هنوز منشأ کووید-19 را شناسایی نکرده‌اند و افزود که چین هرگز شیوع این بیماری را در این کشور پنهان نکرده است.

در این بیانیه همچنین تصریح‌شده بود که ایالات‌متحده در حال حاضر مرکز این بیماری همه‌گیر است.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی چین دیپلمات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد

بر اساس آنچه وب سایت آمریکایی آکسیوس گزارش کرده است، دو مقام صهیونیست فاش کردند که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته یک محموله مهمات ساخت آمریکا به رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورده است.

براسای گزارس المیادین، این وب سایت با بیان اینکه این اولین بار از ۷ اکتبر است که آمریکا یک محموله تسلیحاتی را که برای ارتش صهیونیستی در نظر گرفته شده بود، متوقف می‌کند، اعلام کرد که این اقدام نگرانی‌های جدی را در داخل دولت اشغالگر برانگیخت و مقامات را بر آن داشت تا برای درک دلیل این موضوع تلاش کنند. 

 در مورد تعلیق محموله مهمات آمریکایی، کاخ سفید از اظهار نظر به آکسیوس خودداری کرد و پنتاگون، وزارت امور خارجه و دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به سوالات پاسخ ندادند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دولت بایدن ادعا می‌کند به شدت نگران است که رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته اند، حمله کند.

نتانیاهو در روز‌های اخیر بیانیه‌های متعددی صادر کرد و در آن گفت که قصد دارد بدون توجه به اینکه رژیم صهیونییتی و حماس برای آزادی اسرای در غزه و آتش‌بس به توافق برسند یا خیر، دستور حمله به رفح را صادر کند.

نتانیاهو روز یکشنبه به تنش با دولت بایدن اشاره کرد و گفت: اولین درس این است که اگر از خود دفاع نکنیم، کسی از ما دفاع نخواهد کرد. اگر لازم باشد تنها بایستیم، تنها خواهیم ایستاد.

به گفته دو منبع آگاه، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا چهارشنبه گذشته از اراضی اشغالی بازدید کرد و گفت‌وگوی دشواری با نتانیاهو درباره عملیات احتمالی رژیم در رفح داشت.

بلینکن در جریان دیدار با نتانیاهو گفت که حملات نظامی بزرگ علیه رفح منجر به مخالفت علنی آمریکا با تل‌اویو خواهد شد و بر روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم