Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:52:38 GMT

تحقق فساد ستیزی مردمی با سامانه سجام دادگستری تهران 

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۷۸۲

تحقق فساد ستیزی مردمی با سامانه سجام دادگستری تهران 

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین تمجیدی گفت: افزایش تعاملات و ایجاد حس مشارکت اجتماعی در شهروندان و سازمان های مردم نهاد جهت مبارزه با مفاسد و تحلفات از برنامه های اصلی دادگستری تهران است و بدین منظور سامانه جامع ارتباط مردمی با عنوان سجام راه اندازی شده است.

وی افزود: با اقدامات متنوع صورت گرفته از بهمن ماه ۱۳۹۸ تا انتهای فروردین ماه ۱۳۹۹ ظرف کمتر از ۳ ماه، جمعیت افراد فعال در سامانه سجام در استان تهران از ۹۷۰ نفر به ۱۹۳۷ نفر افزایش پیدا کرده که علی رغم رشد بیش از دو برابری؛ فعالیت ها جهت افزایش روزافزون مشارکت هموطنان و استفاده کیفی از این بستر جهت مبارزه با مفاسد و تخلفات و پیشرفت روز افزون کشور همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری تهران با اشاره به لزوم تحقق شعار نظارت مردم بر مردم و مردم برمسئولین به عنوان مهم ترین عامل بر طرف شدن زمینه های فساد و مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور عنوان داشت: مردم از طریق سامانه سجام امکان ارائه نقطه نظرات و همچنین ارسال گزارشات خود در تمامی عرصه ها را دارا می باشند.

لازم به توضیح است؛ شهروندان محترم می توانند جهت عضویت و یا ارسال گزارشات خود از تخلفات در حوزه های فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و .... به تارنمای سامانه سجام به نشانی www.sajam.scpd.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4927477

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه سجام دادگستری تهران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه شهرداری تهران ویروس کرونا زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه شهر تهران زلزله تهران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی هوای سالم سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است