Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: اینکه پلیس در مقابل مردم و ورزشکاران قرار بگیرد، در کلیه بخش ها مخالف هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سردار مهماندار رئیس راهنمایی و رانندگی تهران، شهزاد کیانی دبیرکل، فیروزه سیدمهدی نایب رییس بانوان، بیژن خراسانی مشاور رئیس فدراسیون مهدی شریعتی سرپرست کمیته آموزش، حمید احمدی نیا سرپرست کمیته ارتباطات و بازاریابی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حضور داشتند.

در ابتدای جلسه ناظمی گزارشی از عملکرد و فعالیت ها، برنامه و اهداف فدراسیون و اقدامات انجام شده در خصوص امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین راهنمایی و رانندگی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جهت فرهنگسازی رانندگی ایمن و ساماندهی مسائل مربوط به موتوسواران معیشتی و موتورهای سنگین توصیحاتی ارائه کرد و سپس هر یک از حاضرین نظرهای خود را در جلسه مطرح کردند.

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن ابراز خوشحالی برای این جلسه و نظرهای مطرح شده، اظهار داشت: ما صد در صد از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت خواهیم کرده و با امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در اجرای این برنامه ها همکاری خواهیم کرد.

وی افزود: به نظرم بالاترین مسئول در بحث رانندگی و موتورسواری نیروی انتظامی و فدراسیون است. هر روز تعداد زیادی از انسان ها جان خود را در این مسیر از دست می دهند. استفاده کنندگان از وسایل نقلیه یا قانون را بلد نیستند یا این باور در این افراد ایجاد نشده که به خاطر سلامتی ایمنی امنیت جامعه فرد هم که شده باید قوانین را رعایت کنند.

سردار رحیمی گفت: در رابطه با موضوع خانم ها ما برای این موضوع تصمیم گیری نمی کنیم و صدور گواهی نامه موتور برای بانوان در اختیار پلیس نیست. قانون فعلا اجازه نمی دهد، این مسئله اجرایی شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ بزرگ با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای رعایت قوانین و مقررات گفت: در بحث فرهنگسازی و قرار دادن انرژی ها و توانهایمان در کنار هم، من صد درصد موافق هستم که این مساله کار شود و بهترین خاستگاه را فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می دانم.

سردار رحیمی ادامه داد: در رابطه با جمع آوری و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف، ما هم چنین علاقه ای نداریم چون باور خودمان هم این است که درصد بالایی از این افراد از اقشار متوسط و ضعیف هستند و به عنوان وسیله کار از موتورسیکلت استفاده و امرار معاش می کنند. واقعا گاهی اوقات ما مجبور می شویم برخورد کنیم و اینکه پلیس در مقابل مردم و ورزشکاران قرار بگیرد، در کلیه بخش ها مخالف هستیم.

رحیمی با اشاره به بعد قهرمانی رشته موتوسورای و اتومبیلرانی گفت: اما در خصوص ورزشکاران حرفه ای که در پیست فعالیت می کنند و در مسابقات شرکت می کنند، جوانان علاقه مندی هستند که در پیست هیجان خودشان را در چارچوب تعریف شده، تخلیه می کنند. به همین دلیل صد در صد موافق هستیم و از این رشته حمایت می کنیم.

وی در خصوص بحث های آموزشی مشترک افزود: در بحث آموزش های مشترک هم ما آمادگی کامل داریم و ظرفیت های مشترک تا با فدراسیون که کمک اصلی ترین مرجع موتورسواری و ماشین سواری بتوانیم از ظرفیت هایمان استفاده کنیم و کاملا برای عموم مردم و حتی برای پرسنل نیروی انتظامی کاری کنیم تا آرامش و امنیت جامعه حفظ شود.

در پایان این دیدار ناظمی با اهدای یک لوح سپاس به سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از زحمات و حمایت های نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی پلیس نیروی انتظامی آموزش فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • فیلم/ اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»