Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشری‌آنلاین به نقل از مهر، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر عربده کشی و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهر آمل از سوی تعدادی اراذل و اوباش و انتشار کلیپی از این درگیری در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان و پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با دریافت این گزارش، مأموران کلانتری ۱۱ بلافاصله به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی اولیه و تحقیقات میدانی دریافتند، تعدادی اراذل و اوباش به علت نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در این حادثه به علت وقوع تیراندازی، یکی از طرفین از ناحیه پشت، هدف گلوله ساچمه‌ای سلاح شکاری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس امنیت عمومی استان، متهم اصلی این پرونده در یکی از شهرستان‌های غرب استان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه به همراه ۲ همدستش دستگیر شد.

سردار میرزایی با اشاره به برخی اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در فضای مجازی از اشراف اطلاعاتی پلیس فتا در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس فتا فعالیت‌های مجرمانه هنجارشکنان نظیر قدرت نمایی این افراد و تهدید کنندگان امنیت عمومی در فضای مجازی را رصد و با هرگونه اعمال مجرمانه در این حوزه برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی نیز هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان در راستای مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی از طرح ضربتی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: در این طرح ۲۲ اراذل و اوباش در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند و از آنان چند قبضه شمشیر، قمه، چاقو و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

سردار میرزایی از استمرار طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف قاچاق کالا و ارز، تهیه و توزیع موادمخدر، سارقان، اراذل و اوباش و … خبر داد و گفت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و پلیس دراین خصوص با کسی تعارف ندارد.

کد خبر 512500 برچسب‌ها استان مازندران پلیس - نیروی انتظامی پلیس فتا حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران پلیس نیروی انتظامی پلیس فتا حوادث ایران اراذل و اوباش امنیت عمومی فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان