Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:32:41 GMT

جاعل و کلاهبردار حرفه ای در کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۲۱۵

جاعل و کلاهبردار حرفه ای در کرج دستگیر شد

به گزارش روز یکشنبه  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ نور محمد فتحی زاده اظهار داشت : درپی دریافت خبری مبنی بر این که فردی با معرفی خود به عنوان قاضی دادگستری و مامور پلیس و داشتن نفوذ در دستگاه قضائی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند، موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرا گرفت.
 ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه محمدشهر شهرستان کرج شده و با تعقیب ومراقبت چند روزه پس از حصول اطمینان از حضورش در منزل دریک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند
فتحی زاده خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی لوازم نظامی غیر مجاز، فرم و مهرهای جعلی و مدارک شناسایی جعلی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
وی  با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، گفت: در تحقیقات و بازجویی های اولیه،  متهم با توجه به مدارک و مستندات موجود تاکنون به ۲ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده است.
رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز افزود: مردم از اعتماد بیجا به افرادی که خود را دارای مناسب دولتی و قضائی معرفی کرده و ادعای انجام کارهایی خارج از قانون را دارند خودداری کرده و در صورت مواجه با این افراد موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران گزارش دهند.
 

برچسب‌ها پلیس امنیت کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت کرج پلیس امنیت کرج پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد