Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شایسته با ابراز رضایت از اکران آنلاین فیلم «طلا» اطمینان دارد که فیلم کمدی «زیر نظر» هم با اتفاقی خوب در اکران آنلاین روبرو می‌شود.

«زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته یکی از چند فیلمی است که با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها از ادامه اکران خود بازماند و حالا که احتمال بازگشایی سینماها در آینده‌ای نزدیک وجود دارد، سازندگان این فیلم تصمیم گرفته‌اند به جای از سرگیری اکران روی پرده سینماها وارد چرخه اکران آنلاین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته در این باره به ایسنا می‌گوید: اکران فیلم «زیر نظر» از دی‌ماه سال 1398 در سینماها آغاز شد و قرار بود تا شب عید هم ادامه داشته باشد. ما در شرایطی این فیلم را روی پرده بردیم که جو عمومی جامعه همچنان تحت تاثیر آبان و بعد هم دی‌ماه قرار گرفت. با این حال به فروش بیش از هشت میلیاردی رسیده بودیم که در اسفندماه شیوع کرونا همه برنامه‌ریزی‌ها را برهم ریخت در حالی که پیش بینی شده بود «زیر نظر» یکی از فیلم‌های پرفروش سال 98 باشد.

او اضافه می‌کند: حالا که بحث بازگشایی سینماها مطرح است و با وجود آنکه فیلم‌هایی که قبلا روی پرده بودند این امکان را دارند تا بلافاصله پس از بازگشایی اکران شوند، ترجیح دادیم «زیر نظر» را دیگر به سینما برنگردانیم و آن را به صورت آنلاین اکران کنیم چون مطمئن هستم این راه کمک بهتری به فیلم می‌کند.

شایسته که برای این اطمینان خاطر خود وضعیت فیلم «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی را ملاک قرار داده است، می‌گوید:‌ من از اکران آنلاین خیلی راضی هستم. تا به حال فیلم «طلا» بیش از 100 هزار بلیت فروخته و یک و نیم میلیارد تومان هم فروش داشته است. این نوع اکران مزایایی دارد و باید درنظر داشت که همین یک و نیم میلیارد تومان فروش در VOD، معادل چهار و نیم میلیارد فروش در سینماست چرا که از آمارهای عجیب و غریب فروش سینماها فقط 30 درصد در اختیار تهیه‌کننده قرار می‌گیرد ولی در VOD هفتاد درصد. بزرگترین حُسن این سامانه‌های آنلاین این است که تسویه حساب تقریبا نقدی است، در صورتی که از فروش هشت و نیم میلیاردی فیلم «زیر نظر» در سینماها پیش از شیوع کرونا، سینمادارها فقط 200 میلیون تومان پول به ما داده‌اند.

به این ترتیب او با بررسی تمام این جوانب و شرایط فعلی جامعه که مشخص نیست در صورت بازگشایی سینماها آیا مردم استقبالی از فیلم‌ها خواهند داشت یا نه، تصمیم گرفته «زیر نظر» را هم روانه اکران انلاین کند.

این فیلم با بازی رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، آزاده صمدی و... از دوشنبه 29 اردیبهشت در ‌VODها نمایش داده می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0033dY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سینمای ایران اکران اینترنتی اکران آنلاین زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد