Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@00:43:28 GMT

افزایش حدود 4برابری تولید در معدن روی ملوند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۲۱۶

افزایش حدود 4برابری تولید در معدن روی ملوند

مدیر مجتمع محدوده‌های اکتشافی خراسان جنوبی از افزایش حدود 4 برابری تولید در معدن روی ملوند نسبت به ظرفیت اسمی خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، علیرضا جلالیان با بیان این مطلب گفت: طی فرودین امسال، 3 هزار تن ماده معدنی در معدن روی ملوند تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ظرفیت استخراج اسمی این معدن مندرج در پروانه بهره برداری، ۸۳۰ تن است.

وی افزود: طی ۴ ماه پایانی سال گذشته، حدود ۵۵۰۰ تن ماده معدنی تولید شد که این رقم تقریبا حدود ۲ برابر ظرفیت استخراج اسمی معدن بوده است.

مدیر مجتمع محدوده های اکتشافی خراسان جنوبی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در راستای تحقق شعار مذکور در سال جاری، برنامه ریزی لازم برای افزایش تولید تا سقف 25 هزار تن در معدن روی ملوند طی سال ۹۹ در دستور کاری این مجتمع قرار گرفته است.

وی افزود: این معدن براساس قرارداد ابلاغ شده به سرمایه‌گذار برای تجهیز، بهره برداری و تولید ماده معدنی ، از ابتدای آذر ۹۸ فعال شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تولید معدن روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: غرفه این استان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز کرد که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی