Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد همتی روز یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوص در اتاق بازرگانی استان سمنان به ضرورت وضع قوانین به نفع تولید تاکید کرد و افزود: اگر قوانینی تصویب می‌شود و بعد از مدتی تبصره می‌خورد به خاطر تغییر شرایط در کشور است.

وی بیان کرد: این تغییر شرایط در کشور از بُعد سیاسی و اجتماعی نشات می‌گیرد که در کمتر جایی از دنیا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش شود کشور در تمام زمینه‌ها به ثبات برسد، که پس از آن ثبات در قوانین نیز به وجود می‌آید.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در زمینه میدان داری بخش خصوصی، ابراز داشت: میدان فعالیت این بخش را حاکمیت تعریف و ایجاد می‌کند و باید میدانی مناسب را برای آنان فراهم کرد.

همتی تصریح کرد: بخش‌های مختلف در کشور در کنار مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با مسائلی مانند سوء مدیریت و سوء استفاده‌ از موقعیت‌ها مواجه است که تلاش‌ها باید برای مهار و یا اصلاح این موارد باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوء رفتارهایی در داخل سبب مشکلات برای ملت ایران اسلامی در سطح بین‌المللی شده و فشار مضاعفی بر اقتصاد و تولید وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش هماهنگی داخل کشور برای رفع مشکلات اقتصادی در بخش‌های مختلف از جمله تولید لازم است.

همتی با اشاره به بودجه ۹۹ کشور، اضافه کرد: فشار به واحدها و بنگاه‌های تولیدی برای اخذ مالیات در راستای تحقق درآمدهای بودجه ۹۹ اشتباه است و تاثیر بسیار منفی در این شرایط رای تولید کشور دارد.

وی تاکید کرد: در حین حال، باید همکاری بین دولت و بخش خصوصی انجام شود، برخی از واحدها توان پرداخت مالیات را دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان سمنان فراهم بوده و تنها هماهنگی بین بخشی برای بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید لازم است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رونق تولید احمد همتی جهش تولید سیاست خارجی جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رونق تولید احمد همتی جهش تولید سیاست خارجی جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی رونق تولید احمد همتی جهش تولید سیاست خارجی جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود