Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحمزه حیدریان روز یکشنبه در جلسه شورای راهبردی مدیریت استان که در سرسرای امید استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ همچنین از شناسایی ۵۶۵ مورد فضای اداری در استان خبر داد و افزود: همه ادارات و دستگاه های اجرایی طبق ابلاغیه اخیر وزارت امور اقتصاد و دارایی تا پایان خرداد فرصت دارند تمام اموال غیرمنقول خود را در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی «سادا» ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون ۸۹ درصد املاک دستگاه های اجرایی استان در سامانه سادا ثبت شده، این در حالی است میانگین کشوری ۹۲ درصد است و کرمانشاه سه درصد کمتر از میانگین کشوری است.

حیدریان در ادامه به مشکلات پیش رو در ثبت سند برخی اموال و املاک اداری به دلیل وجود معارض اشاره کرد و گفت: سامانه سادا برای تشخیص و ثبت اموال به نام دستگاه ها است نه سند آنها؛ بنابراین دستگاه ها باید بدون هیچ بهانه ای طبق قانون و ابلاغیه دولت همه اموال غیرمنقول را در این سامانه ثبت کنند و در گام بعدی اخذ سند تگ برگی با نقشه برداری هوایی برای این املاک و اموال در دستور کارجدی قرار گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود؛ به مولدسازی و فروش اموال دولتی طبق قانون بودجه اشاره کرد و گفت: براساس قانون بودجه سال ۹۸؛ کمیته تخصصی استانی به ریاست بالاترین مقام اجرایی آن استان، زیرنظر وزارت امور اقتصاد و دارایی باید اموال دولتی که قابلیت مولدسازی و بهره وری دارند را شناسایی و نسبت به بهره برداری از آنها برای درآمد زدایی اقدام کنند و یا اگر قابلیت مولدسازی ندارند با تایید این وزارتخانه با قیمت مناسب به فروش برسانند.

سرپرست اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه؛ اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ۹ فقره اموال با قابلیت مولدسازی و ۳۴ ملک فروشی شناسایی شده که طبق فرایند روند مولدسازی و فروش اموال غیرمنقول با تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی با هدف درآمدزایی برای دولت به فروش می رسد.

دستگاه های اجرایی برای احراز هویت مراجعه کنندگان از اخذ کپی مدارک هویتی خودداری کنند 

همچنین در شورای راهبردی مدیریت استان که به ریاست افشین کریمی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمانشاه برگزار شد مقرر شد؛ باتوجه به متصل بودن همه ادارات استان به سامانه برخط سازمان ثبت احوال برای دریافت مشخصات افراد؛ همه دستگاه های اجرایی باید از اخذ هرگونه مدارک هویتی مانند کپی شناسنامه و کارت ملی از مراجعه کنندگان خودداری کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت؛ ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد. 

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور ثبت اسناد و املاک کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور ثبت اسناد و املاک کرمانشاه سازمان امور مالیاتی کشور ثبت اسناد و املاک کرمانشاه دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا