Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@21:42:56 GMT

همین الان با بهترین دکتر گوارش آشنا شو

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۴۷۸

اگر به دنبال بهترین دکتر گوارش هستید و به خاطر مشکل معده خود نمی دانید به کدام دکتر مراجعه کنید، خواندن این مقاله به شما کمک می کند، به راحتی به یک متخصص گوارش خوب مراجعه کنید.

آیا سعی کردید، یک دکتر گوارش خوب پیدا کنید، در این صورت متوجه شده اید که این کار چندان ساده نیست. در صورتی که مشکل معده تان جدی است، نباید به هر دکتری اعتماد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که زندگی تان را به دست او می سپارید و عملکرد و مهارت دکتر بر روی سیستم گوارش و زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت.

در واقع مشکل های گوارشی یکی از مهم‌ترین بیماری هاست که نباید آن را دست کم بگیرید و بهتر است در اسرع وقت توسط یک دکتر خوب درمان شود.

بهترین کاری که می توانید برای انتخاب دکتر گوارش انجام دهید:

قبل از هر کاری باید یک راه حل کلی برای انتخاب بهترین دکتر گوارش در نظر بگیرد. در این قسمت به بررسی یک راه حل می پردازیم که به شما کمک کند در انتخاب خود موفق باشید.

آیا با دکترهای منطقه خود آشنا هستید؟

در قدم اول باید با دکترهایی که در منطقه شما فعالیت می کنند، آشنا شوید. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد متخصصان گوارش در منطقه ای زندگی می کنید ندارید، بهتر است با یک سرچ کوچک آنها را پیدا و سپس یک لیست از اسامی متخصص ها تهیه کنید.

سعی کنید، لیستی که تهیه می کنید مشخصات کامل متخصصان در آن قرار بگیرد.

به نظر خودتان کدام پزشک بهترین است؟

لیستی که تهیه کردید را به دقت مشاهده کنید و سپس تمام ویژگی و شرایط دکترها و مشکلی که برایتان پیش آمده را در نظر بگیرید و در آخر به این نتیجه برسید که کدام پزشک برای درمان مشکل شما می تواند بهترین باشد.

یک پیشنهاد ویژه، برای آشنایی با بهترین دکتر گوارش

 مواردی که با یکدیگر پیش بردیم، یک راه حل مفید برای انتخاب بهترین دکتر گوارش است. برای این که کار شما راحت تر شود و به آسانی به یک لیست از بهترین دکترهای گوارش دسترسی پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم به وب سایت پزشکا سری بزنید. تیم سایت پزشکا کار شما را راحت تر کرده و با انجام بررسی های لازم توانسته یک لیست از بهترین دکترهای گوارش برای شما تهیه کند.

اگر به این سایت مراجعه کنید، مشاهده می کنید تمام پزشک ها با شرایط و ویژگی هایشان  معرفی شده اند.  این یعنی دیگر لازم نیست، به دنبال بهترین دکتر گوارش بگردید و تنها با یک کلیک لیست بهترین دکترهای گوارش پیش رو شما قرار می گیرد.

ویژگی‌های بهترین دکتر گوارش که تا به حال نمی دانستید.

زمانی که شما بهترین انتخاب را داشته باشید، درمان شما به بهترین صورت ممکن  به نتیجه می رسد و احتمال بروز عوارض درمان کاهش پیدا می کند. بنابراین بهتر است با یک سری ویژگی هایی که بهترین دکتر گوارش باید داشته باشد، آشنا شوید.

دکتر گوارش باید با تشخیص درست، نظر شما را جلب کند.

 زمانی دکتر گوارش می تواند به شما کمک کند که در پیدا کردن مشکل شما کاملاً مهارت داشته باشد. در واقع مشکل شما تنها با تشخیص درست پزشک امکان پذیر است. بنابراین اگر هیچ تغییری در روند درمان تان صورت نگرفت، بدانید که دکتر شما تشخیص را به‌درستی انجام نداده است و باید به فکر انتخاب دکتر دیگری باشید.

مجاب کردن شما برای همکاری و سرعت بخشیدن به مراحل درمان

زمانی دکتر گوارش شما بهترین است که شما را برای همکاری کردن در دوره های درمانی مجاب کند. خیلی ها متوجه داشتن چنین ویژگی نمی‌شوند که آیا دکترشان نسبت به کارهایی که انجام داده اند، حساسیت نشان می‌دهد یا نه.

در واقع طرف دیگر درمان، خودتان قرار گرفته اید. یعنی زمانی  می توانید به سرعت مراحل درمان را طی کنید که بتوانید با دکتر همکاری کامل داشته و مراقبت های لازم را انجام دهید.

 بنابراین به توجه پزشک نسبت به خود و بیماران حتما دقت کنید و در نظر بگیرید، آیا پزشک تمام مراحل درمانی را برای شما شرح می دهد یا نه. چرا که شما زمانی می توانید مراحل درمان را طی کنید که به طور کامل نسبت به نحوه درمان آگاه باشید.

از کجا بفهمید، دکتری که انتخاب کردید دارای تخصص است.

زمانی که مشکل گوارش شما جدی است باید سریعا به یک متخصص گوارش مراجعه کنید. در غیر این صورت نه تنها مشکل شما رفع نمی‌شود، بلکه چگونگی درمان را برای شما پیچیده تر کند. بنابراین باید از داشتن تخصص دکتری که انتخاب می کنید، مطمئن شوید. معمولا دکترهای متخصص مدرک تخصص خود را در وب سایت ها و صفحات رسمی به نمایش می گذارند. خوب است به وب سایت دکتر مراجعه کنید و از عملکرد آن و داشتن تخصص در این زمینه با خبر شوید.

موثر بودن درمان با گذراندن دوره های جدید تخصصی

همان طور که می دانید، علم پزشکی هر ساله با تغییرات زیادی همراه است. بنابراین پزشکی می تواند به عنوان بهترین در زمینه درمان مشکلات گوارشی به شما کمک کند که دوره‌های تخصصی جدیدی را در این زمینه گذرانده باشد. در واقع تنها داشتن مدرک تخصصی دکتر کافی نیست و باید بتواند هر چند سال یکبار برای گذراندن فلوشیپ های تخصصی اقدام کند. بنابراین در انتخاب بهترین دکتر گوارش حتماً به داشتن این ویژگی توجه کنید.

دکتر گوارش برای آگاهی از مشکل بیمار باید صبورانه رفتار کند.

زمانی که به دکتر گوارش مراجعه می کنید و برای اولین بار است، مشکل خود را برای او مطرح کنید، باید به رفتار پزشک نسبت به خود توجه کافی داشته باشید. یک دکتر گوارش باید بتواند با شما با حوصله صحبت کند و وقت کافی برای شما در نظر بگیرد تا مشکل شما را درک کرده و نسبت به آن اطلاعات کافی به دست آورد.

شاید متوجه شده باشید، برخی از دکترها برای این که زودتر مریض های خود را ویزیت کنند، توجه کافی نسبت به شما نشان نمی‌دهند. حتی برخی از آنها سوالی در مورد مریضی شما نمی پرسند و فقط به گفته های شما اکتفا کرده و نسخه سرسری می پیچند.

از متخصص گوارش خود چه انتظاری دارید؟

آیا به این فکر کرده اید، بعد از این که پزشک خود را انتخاب کردید، از او چه انتظاراتی دارید؟ یا این که متخصص گوارش توانایی این را دارد که مشکل شما را رفع کند؟ آیا بیماری شما به دستگاه گوارش مربوط است یا مشکل چیز دیگری است.

این موارد ابهاماتی است که هنوز شما نمی دانید. و مشخص نیست، مشکل گوارش شما مربوط به دستگاه گوارش می باشد یا دلیل آن چیز دیگری است.

گاهی اوقات به خاطر بیماری های دیگری، دستگاه گوارش نیز دچار مشکل می‌شود و باید به دنبال علت اصلی بیماری بگردید.

بنابراین بهتر است با مشکلاتی که می تواند پزشک متخصص آن را درمان کند، آشنا شوید. در واقع متخصص گوارش بعد از گذراندن پزشکی عمومی وارد دوره تخصصی شده و در این مدت با آناتومی دستگاه گوارش آشنا می شود. سپس بعد از آن می تواند به مشکلات و بیماری های مربوط به دستگاه گوارش بپردازد.

زمانی که برای مشکل گوارش خود به متخصص گوارش مراجعه می‌کنید، برای تشخیص، از وسایل سطحی معاینه و همچنین آندوسکوپی و آزمایش های مربوط به آن کمک می گیرد.

بیماری های سطحی مربوط به دستگاه گوارش مانند یبوست، معده، روده و مشکلات دیگری مانند سردرد و مشکلات پوستی که ممکن است به دستگاه گوارش شما مربوط باشد، توسط متخصص گوارش قابل درمان است.

اگر با مشکلات گفته شده در زیر مواجه شدید، بهتر است به یک متخصص گوارش مراجعه کنید:

یبوست

سوزش و درد معده

رفلاکس معده

اسهال و استفراغ بیش از اندازه

کم‌خوابی یا بی‌خوابی

خونریزی در مقعد

سردرد های نامنظم

ترش کردن

ناتوانی در قورت دادن مایعات و خوردن غذا

افزایش ناگهانی دمای بدن و اصطلاح گرگرفتگی

تغییر رنگ مدفوع

برای پزشک نباید فرق کند، مشکل شما سطحی است یا نیاز به بستری شدن دارید.

پزشک گوارش بعد از بررسی های لازم و انجام آزمایش های شما دیگر می فهمد، مشکل شما از چیست و روند درمان شما باید چگونه بگذرد. آیا با دارو درمان می شوید و یا نیاز است برای مدتی بستری شده و تحت نظر باشید. در این مواقع، بهترین متخصص گوارش مشخص می شود.

یک دکتر خوب فردی است که نحوه درمان بیماران و همچنین مشکلات آنها برای او فرقی نکند و رسیدگی به تمام بیماران برای او قابل انجام باشد.

 به طور کلی، بیماری هایی که توسط متخصص گوارش قابل درمان است، شامل موارد زیر می باشد:

بیماری های مربوط به کبد و مشکلات پوستی

بیماری های مربوط به مری و معده

بیماری های مربوط به کیسه صفرا

بیماری های مقعدی

بیماری های روده و انواع سرطان های مربوط به آن

حرف آخر

درمان مشکل گوارشی شما توسط بهترین دکتر گوارش قابل انجام است، اگر به نکات گفته شده در این مقاله توجه کافی داشته باشید.

ممنون که ما را در این مقاله همراهی کرد. برای مشاهده مقالات بیشتر وارد وب سایت پزشکا شوید. www.pezeshka.com

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مشکل معده بیماری های مربوط دستگاه گوارش گوارش مراجعه متخصص گوارش مراجعه کنید مراحل درمان مشکل گوارش شما کمک گوارش شما برای شما مشکل شما برای او وب سایت یک دکتر یک لیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش