Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:00:18 GMT

شهدای شاخص همدان در سال ۹۹ معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۶۴۰

شهدای شاخص همدان در سال ۹۹ معرفی شدند

سردار مظاهر مجیدی روز یکشنبه در جلسه معرفی شهدای سال ۱۳۹۹ استان همدان اظهار داشت: اخلاص و ولایتمداری شهید میرزا محمد سلگی  همواره زبانزد مردم بود و رشادت‌های این بزرگوار در عملیات‌های مختلف به ویژه عملیات «مرصاد» به یادگار خواهد ماند.

وی گفت: در نیروی انتظامی «محمدمهدی بهراملو»، در ارتش جمهوری اسلامی «حسن یوسفی صفت» و در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان «محسن عینعلی» به عنوان شهدای سال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و بهار به ترتیب شهید «سید احمد برقعی»، «میرزا محمد سلگی»، شهید «فتحعلی مومنی» و شهید «مهدی فریدونی» به عنوان شهید سال معرفی شدند.

سردار مجیدی اضافه کرد: در شهرستان کبودراهنگ طلبه شهید «روح الله بختیاری»، در رزن «ناصر عبداللهی»، در اسدآباد «علیرضا الهیاری خندان»، در تویسرکان «محمد دلاوری»، در فامنین «حاجعلی حجتی» و در قهاوند «حسینعلی سلیمی» به عنوان شهدای سال شهرستان‌ها معرفی شدند.  

وی با اشاره به عنایات ویژه شهدا در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت این انقلاب، کشور عزیز ما استوار به سمت اهداف خود در حال حرکت است که این خود مدیون عنایات شهدا و زعامت رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان ما برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان این مرزو بوم دارند و همواره سعی داشتند سبک زندگی غربی را بین ما ترویج دهند.

سردار مجیدی با بیان اینکه توجه به سیره شهدا و الگو گرفتن از سبک زندگی و رفتار آنان ما را در مقابل هجمه‌های بی‌امان دشمن بیمه می‌کند، افزود: روحیه انقلابی و جهادی شهدای در هشت سال دفاع مقدس سبب پیشبرد جنگ و تحمل سختی‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه شهادت موهبتی از جانب خداوند متعال است که تنها نصیب افراد مخلص و پاک سرشت می‌شود اضافه کرد: ملت ایران با تأسی از روحیه انقلابی و جهادی مشکلات را پشت سر گذاشتند که نمونه‌های فراوان آن را در همیاری، همدلی و حرکت‌های جهادی و خودجوش مردم در زمان شیوع بیماری کرونا شاهد هستیم.

استان همدان هشت هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهدا ملایر نهاوند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهدا ملایر نهاوند دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان شهدا ملایر نهاوند استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد

پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس دزفول، پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، بتازگی شناسایی شده و به زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی؛ از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول،  پس از گذشت  42 سال از شهادت، کشف و شناسایی شده و به‌زودی به دامان شهر و دیارش باز خواهد گشت.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد 1343، در 21 بهمن سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه جاویدالاثر شد. پیکر پاک و مطهر این شهید بتازگی توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

پدر و مادر این شهید والامقام در سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته‌اند.

مزار یادبود این شهید در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش، طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم به محض اطلاع از زمان برگزاری مراسم‌ تشییع و به خاک سپاری این شهید والامقام، آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین