Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع صنعتی بافتینه اعلام کرد: این شرکت همچنان آماده تامین مواد اولیه تولید محصولات پزشکی از جمله ماسک و لباس های ویژه کادر درمانی ویروس کرونا به قیمت نیمه اول سال ۹۸ است. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتمع صنعتی بافتینه در اطلاعیه جدیدی به کلیه تولیدکنندکان ماسک و البسه پزشکی اتاق عمل و بیمارستانی اعلام کرد: همانگونه که در اطلاعیه های قبلی گروه صنعتی بافتینه و بافتسان به اطلاع همگان رسیده است، این مجتمع صنعتی، به عنوان بزرگترین و تنها تولیدکننده انواع منسوج نبافته چند لایه SSMMS ،  MELTBLOWN  و SSS با لطف خداوند متعال و با تلاش شبانه روزی مدیران ، مهندسین، کارگران و کارکنان خود توانسته است، طی چند ماهه شروع اپیدمی ویروس کرونا و همگام با سیاستهای دولت، کلیه مواد اولیه تولید ماسک و لباس های مخصوص کادر درمان کرونا را در سراسر کشور با قیمت های نیمه اول سال 1398 تامین نماید و همچنان خود را متعهد می داند در کنار جامعه شریف پزشکی در این جهاد مقدس نیاز کشور را تامین نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تاکید شد: خدا را شاکریم که در این برهه حساس در کنار مردم عزیزمان بوده ایم و کشور بدون نیاز به واردات مواد اولیه توانسته است از سلامت مردم حفاظت و روند شیوع بیماری را تحت کنترل درآورد.

مجتمع صنعتی بافتینه افزود: تولیدکنندگان محترم جهت ارسال سفارش های خود می توانند با شماره های زیر ارتباط برقرار کنند.

شماره تلفن  22885599-021   --- شماره فکس 22885600-021 --- تلفن همراه 09120308613

انتهای پیام/

R1010113/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول ۱۱ و پیوست ۳ در خصوص شرکت‌های دولتی با ۱۴۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح جدول شماره ۱۱ گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره ۱۴ تقریبا برابر است، فقط یک مقدار شرکت‌های دولتی کم است، حدود ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، در خصوص نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره ۱۴ مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود