Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان عراق اقدام برخی از سفارتخانه‌های غربی در به‌اهتزاز در آوردن پرچم همجنس‌بازان در شهر بغداد را محکوم کرد و از وزارت خارجه عراق خواست با این اقدام برخورد کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پارلمان عراق اقدام برخی از کشورهای غربی در استفاده از پرچم و نماد همجنس‌بازان در شهر بغداد، پایتخت این کشور را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته روابط خارجی پارلمان عراق امروز یکشنبه، لحظاتی پیش با صدور بیانیه‌ای رسماً اقدام سفارتخانه های انگلیس، اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر را در برافراشتن پرچم جریان منحرف همجنس‌بازها را محکوم و آن را اقدامی علیه تمامیت ارضی و عرف اجتماعی و عقائد مذهبی مردم عراق دانست. این کمیته از وزارت امور خارجه عراق خواست برخورد لازم را با این سفارتخانه ها داشته باشد.

حساب سفارت اتحاده اروپا امروز در توییتر اعلام کرد که امروز  به همراه سفارتخانه‌های انگلیس و کانادا و سایر هیأت‌های اتحادیه اروپا در نقاط جهان اقدام به نصب و برافراشته کردن پرچم همجنس‌بازان در مقر سفارتخانه های مذکور در شهر بغداد کرده است. سفارت اروپا گفته این اقدام در راستای «گرامیداشت» ۱۷ ماه می که روز همجنسگرایان است، صورت گرفته است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق اتحادیه اروپا بغداد انگلیس همجنس بازان پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست

پوچتینو در تکاپو برای حفظ شغلش است. 

طرفداری | دیوید اورنستین در مصاحبه با تلویزیون NBC اخبار مهمی در مورد وضعیت مائوریسیو پوچتینو منتشر کرد. 

چلسی پس از پیروزی 5-0 مقابل وست‌هم و کسب 6 امتیاز از دو دربی متوالی اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد. آبی‌ها به دلیل مشکلات فیرپلی مالی محکوم به حضور در یک رقابت اروپایی هستند. در حالی که گفته می‌شد مالکان چلسی از پوچتینو سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را خواسته‌اند، به نظر می‌رسد اکنون این گزینه تغییر کرده است. چلسی در حال حاضر 2 امتیاز با رتبه ششم یعنی منطقه سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد. به همین دلیل تاد بولی و بهداد اقبالی ترجیح می‌دهند به جای کنفرانس راهی لیگ اروپا شوند. دیوید اورنستین در این مورد گفته است:

چیزی که من در مورد مائوریسیو پوچتینو می‌دانم درخواست مدیران چلسی از او است. آن‌ها سهمیه لیگ اروپا را می‌خواهند، نه لیگ کنفرانس اروپا. در مورد جانشینان پوچتینو، من مطمئنم اگر نیمکت چلسی در دسترس باشد، 4 سرمربی آن را تصاحب نخواهند کرد: ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته، روبن آموریم و هانسی فلیک. البته در چلسی فعلا جای خالی برای این مربیان وجود ندارد.

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟