Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ قاسم رضایی شامگاه یکشنبه در دیدار با  نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد افزود: در مرزهای کشور تسهیل تجارت به جد در دستور کار قرار دارد و در حوزه دریا ، بنادر و گمرکات علاوه بر اینکه با قاچاق کالا که مطالبه جدی مقام معظم رهبری و ملت ایران است به صورت ویژه ورود پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری اقدام‌های بسیار خوبی توسط ناجا  انجام شد، ادامه داد: در این حوزه به صورت مضاعف کار انجام شده تا بتوانیم زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنیم و با توجه به نقش نیروی انتظامی در این راستا  قطعا این اقدام‌ها تاثیر گسترده‌ای به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مشکلات و ناامنی‌ها نشات گرفته از عوامل مختلفی است اظهار کرد:  نیروی انتظامی با بررسی‌های دقیق به علت‌ مشکلات و مسائل رسیده و تا زمانی که این علت‌ها را درمان نکنیم  قطعا به صورت مداوم با معلول‌هایی از جمله سرقت مواجه هستیم .

رضایی با اشاره به اینکه در استان‌ها اقدام‌های بسیار خوبی انجام شده گفت: نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی و تامین کننده امنیت داخلی کشور است و به فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه در استان یزد به لحاظ اقداماتی که در حوزه‌های انتظامی صورت می گیرد وضعیت خوبی داریم بیان کرد: این نیرو نگاه کاری خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری قرار داده است.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با  قدردانی  از نیروی انتظامی و اقدام‌های گسترده‌ای که در راستای تامین امنیت ایران اسلامی انجام می دهد، گفت: یقین داریم که با وجود این اخلاص‌ها و اقدام‌های خالصانه هیچ زمانی دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

امام جمعه یزد به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام توان و با استفاده از همه ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی خود به دنبال بی اعتمادی مردم نسبت به نظام هستند و  مشکلات را با وجودی که نسبت به کشورهای خودشان بسیار کم است ،بزرگ‌نمایی می‌کنند.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در یزد خوب عمل کرده  ادامه داد:   هماهنگی خوبی بین این نیرو  و دیگر نهادهای امنیتی از جمله سپاه وجود دارد و همین موضوع سبب شده که امروز امنیت استان  در شرایط خوبی باشد.

برچسب‌ها یزد انتظامی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد انتظامی یزد انتظامی نیروی انتظامی اقدام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها

پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در اقدامی نوآورانه برای مبارزه با پدیده مخرب ریزگردها همسو با اجرای مسئولیت‌ اجتماعی، طرح کشت تحقیقاتی و پایلوت ۱۰ هزار بوته گیاه کاپاریس در منطقه پیرامون را انجام داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، این طرح که با هدف مقابله با ریزگردها اجرا شده، نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر پالایشگاه برای استفاده از راهکارهای نوآورانه محیط‌زیستی به‌منظور بهبود شرایط اکولوژیک منطقه است.

گیاه کاپاریس به‌دلیل تحمل زیاد در برابر خشکی و شوری، به‌عنوان گزینه‌ای ایدئال برای کاشت در مناطق بیابانی و خشک انتخاب شده است. این گیاه نه‌تنها در مقابله با ریزگردها مؤثر است، بلکه به‌دلیل داشتن خواص دارویی، می‌تواند به‌عنوان یک منبع درآمد پایدار برای کشاورزان منطقه نیز عمل کند.

موفقیت این طرح می‌تواند الگویی برای دیگر مناطق شهرستان سرخس باشد و گامی بزرگ برای حفاظت محیط‌زیست و توسعه پایدار تلقی شود. امید است با توسعه این نوع کشت‌ها، شاهد کاهش قابل توجهی در مشکلات ناشی از ریزگردها در منطقه باشیم.

دیگر خبرها

  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است