Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شکری شامگاه یکشنبه در مراسم رزمایش کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهید ورزشکار علی کنعانی اظهار داشت: با همکاری گروه های جهادی و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم و همچنین بسته های معیشتی در بین نیازمندان در مناطق مختلف مراغه توزیع می شود.
وی گفت: جامعه ورزشی مراغه با تشکیل قرارگاه جهادی شهید ورزشکار علی کنعانی با همکاری گروه جهادی شهید دهقان اقدام به توزیع غذای گرم در شهرستان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روحیه پهلوانی و جوانمردی در جامعه ورزشی همیشه بوده و در مراغه هیات های ورزشی شهرستان پای کار بوده و از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در تمامی جبهه ها حضوری فعال داشتند.
شکری اضافه کرد: با راه اندازی گروه های جهادی در مراغه شاهد از خودگذشتگی و رشادت های بسیاری در این روزها هستیم که همانند آن را فقط در زمان جنگ تحمیلی دیده بودیم.
وی به همت و همکاری های خیران مراغه در این روزها اشاره کرد و گفت: تجلیل از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه خیران وظیفه ماست و باید از قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: جامعه ورزشی در طول تاریخ ثابت کرده است که در تمامی صحنه ها پای کار بوده و همیشه در کنار مردم است.
مهدی نوایی گفت: ۱۱۸ نفر از جامعه ورزشی مراغه از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان در مبادی ورودی و خروجی حضور داشتند.
وی گفت: حضور در ضدعفونی های معابر و محلات، توزیع بیش از یکهزار بسته کمک معیشتی از دیگر اقدامات جامعه ورزش شهرستان در این روزهاست.
وی ادامه داد: جامعه ورزش مراغه آمادگی خود را برای خدمت رسانی به مردم شهرستان در تمامی صحنه ها را دارد و ورزشکاران خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.


به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات رحمانی به عنوان خیر مراغه ای در طول سال ها فعالیت خیرخواهانه در حوزه های مختلف و به ویژه در روزهای شیوع بیماری کرونا ویروس تجلیل شد.
هشت هزار و ۹۷۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۲ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه آذربایجان شرقی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود