Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@20:58:47 GMT

شبنم‌مددزاده؛ از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۴۸۴

شبنم‌مددزاده؛ از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس

آذرماه سال ۹۵، «شبنم مددزاده» که تا پیش از آن خود را یک فعال دانشجویی اصلاح‌طلب معرفی می‌کرد در میتینگ گروهک تروریستی منافقین سخنرانی کرد.

به گزارش شریان نیوز،گروهک تروریستی منافقین، سالهاست با کاسه لیسی آمریکا و برخی دول اروپایی، روزگار نکبت بار خود را با خانه دوشی سپری می‌کند.

 

 

سیاهه گروهک تروریستی منافقین به قدری آمیخته با جنایت و سبوعیت است که تقریبا هیچ یک از طیف‌های اپوزیسیون علی‌رغم مبتذل و فاسد بودن خودشان، علاقه‌ای به همکاری با آن‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های منفور
اگر چه بعضاً در بزنگاه‌هایی همچون، فتنه ۸۸ و فتنه و اغتشاشات دی ۹۶، همه طیف‌های اپوزیسیون از جمله منافقین با دستور آمریکا و سازمان سیا در زیر یک سقف جمع می‌شوند؛ اما در کل در میان گله اپوزیسیون، منافقین بسیار منفورند و این امر به سبب دست داشتن آن‌ها در جنایات بیشتر و نفرت عموم ایرانیان از آن‌ها است.

با این همه برخی افراد که در تشکل‌های دانشگاهی موسوم به اصلاح‌طلب فعالیت داشتند، بعضاً با سفر به خارج از کشور سر از میتینگ‌های گروهک تروریستی منافقین درمی‌آورند.

شبنم مددزاده کیست؟
آذرماه سال ۹۵، «شبنم مددزاده» که تا پیش از آن خود را یک فعال دانشجویی اصلاح‌طلب معرفی می‌کرد و حتی سابقه عضویت در شاخه تهران دفتر تحکیم وحدت را نیز داشت، در میتینگ گروهک تروریستی منافقین در پاریس حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

مددزاده سال ۱۳۸۷ بازداشت شد و پس از طی مراحل بازپرسی و دادرسی به جرم ارتباط با گروهک تروریستی منافقین به ۵ سال حبس محکوم شد. جالب آنکه در تمام مدت بازداشت این عنصر وابسته به تروریست‌ها، حامیان وی از جمله برخی چهره‌های رادیکال جریان اصلاحات عنوان می‌کردند که اتهام ارتباط مددزاده با گروهک تروریستی منافقین بی‌پایه است و او ارتباطی با این گروهک نداشته است.

ادعای وکیل مددزاده
محمد اولیایی‌فرد وکیل شبنم مددزاده نیز در مهر ۸۸ در مصاحبه با سایت ضدایرانی رادیوفردا اظهارات سخنگوی وقت قوه قضاییه مبنی بر ارتباط شبنم مددزاده با گروهک تروریستی منافقین را واهی و فراکنی دانست!

مددزاده که بهمن ماه ۱۳۹۲ از زندان آزاد شد، یکی از منابع گزارش‌دهی به «احمد شهید» گزارشگر اسبق سازمان ملل در امور ایران بوده است. گزارش‌هایی با اطلاعات سراسر کذب و وارونه که به خوراک خبری و تحلیلی سیاستمداران و رسانه‌های غرب علیه ایران تبدیل می‌شد و بعضا زمینه ساز فشار‌های حقوق بشری به کشورمان می‌گشت.

البته مددزاده تنها به اصطلاح دانشجویی نبوده که طی سال‌های اخیر به گروهک تروریستی منافقین پیوسته است.

فرزام معینی؛ از تهییج دانشجویان تا مجیزگویی سرکردگان منافقین
در اسفند ۹۶ فردی به نام «فرزام معینی» که در سوم اردیبهشت ۹۶ پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، بعنوان یک دانشجوی اصلاح‌طلب در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی، با سخنرانی به تهییج دانشجویان پرداخت، با سفر به آلمان در جمع عناصر (البته اجاره‌ای) گروهک تروریستی منافقین حاضر شد و به مجیزگویی سرکردگان جنایتکار این گروهک پرداخت.

محتوای سخنانی که این فعال دانشجویی اصلاح طلب پیش از انتخابات در دانشگاه شهید مدنی بر زبان راند، شباهت بسیار زیادی با ماهیت گروهک تروریستی منافقین داشت. گروهکی که در ایران بعنوان داعشی‌های دهه ۶۰ معروف هستند و دقیقا این فرد نیز در آن سخنرانی، تاثر و ناراحتی خود را از زوال داعش در سوریه با توهین به شهدای مدافع حرم اعلام داشت.

البته این فرد که آن روز‌ها بعنوان فعال دانشجویی اصلاح‌طلب شناخته می‌شد و این روز‌ها دریوزه و مجیزه‌گوی سرکردگان گروهک تروریستی منافقین است، در سخنرانی مزبور، تنها به توهین به مدافعان حرم اکتفا نکرد بلکه دامنه جسارت و درشت گویی خود را به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز کشاند.

منبع: شریان

کلیدواژه: فعال دانشجویی اصلاح طلب گروهک تروریستی منافقین شبنم مددزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند

به دنبال اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های کانادا در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنگ غزه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی پاریس نیز کلاس‌های خود را در همین راستا تعطیل کرده‌اند. 

این خبرگزاری گزارش داده که کلاس‌های درس این دانشکده به دلیل اعتراضات در محکومیت جنگ غزه به حالت تعلیق درآمده است.

این گزارش افزود: معترضان ضد اسرائیلی ساختمان انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس را اشغال کردند و ویدئو‌های منتشر شده نشان میدهد که معترضان مقابل ورودی دانشگاه را با اقلامی مثل تخته و سطل‌های بزرگ زباله مسدود کرده‌اند. 

گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دانشجویان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ جاری در غزه و ترغیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای برقراری آتش‌بس، تجمع کرده‌اند.

علاوه بر آمریکا و فرانسه دانشجویان کانادایی نیز به این کمپین خودجوش پیوستند.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟!+ فیلم
  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت