Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@02:38:36 GMT

تشییع شهدای حادثه کنارک به‌صورت خودرویی است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۶۹۲۶

تشییع شهدای حادثه کنارک به‌صورت خودرویی است

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری در دیدار با خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک در بوشهر با تسلیت شهادت دریادلان نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: حادثه‌ دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش انجامید بسیار تلخ و تأسف‌آور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: شهدا عاقبت‌به‌خیر می‌شوند و از ایزد منان روزی می‌گیرند، هرچند غم از دست دادن دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه شناور کنارک برای بازماندگان و نیروی دریایی بس بزرگ، سنگین و دردناک است اما یقین بدانید این شهدا عاقبت‌به‌خیر شده‌اند و مایه افتخار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۵ نفر از شهدای حادثه شناور کنارک مربوط به استان بوشهر است، افزود: پیکر مطهر ۵ شهید حادثه شناور کنارک پس از شناسایی به بوشهر منتقل می‌شود.

پیکر ۵ شهید ناوچه کنارک در بوشهر تشییع می‌شود دیدار فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر با خانواده شهدای حادثه شناور کنارک

تشکری از برگزاری مراسم تشییع شهدای یادشده به‌صورت خودرویی و موتوری خبر داد و گفت: این شهدا پس از انتقال به بوشهر به سبب جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به‌صورت خودرویی و موتوری تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدا در گلزارهای شهدا به خاک سپرده می‌شوند، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع ابتدا در پایگاه دریایی بوشهر با حضور مسئولان ارشد نظامی و خانواده‌های شهدا برگزار و پس از بدرقه در خیابان امام رضا (ع) بوشهر برای خاک‌سپاری به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند.

بر پایه این گزارش از ۱۹ شهید حادثه شناور کنارک، ۵ شهید مهدی رازی، مصطفی پویا نفر، رضا دهقانی، سید منصور موسوی نژاد و حسین سپهری اهرمی در نقاط مختلف استان بوشهر تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند.

کد خبر 512702 برچسب‌ها استان بوشهر شهید دفاع - نیروی دریایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر شهید دفاع نیروی دریایی حادثه شناور کنارک نیروی دریایی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند