Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@10:27:59 GMT

۳۰۰ سند اجاره موقوفات در سمنان تنظیم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۰۶۴۵

۳۰۰ سند اجاره موقوفات در سمنان تنظیم شد

مسؤول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۰۰ فقره سند اجاره موقوفات در استان سمنان تنظیم شد.

شهرام حر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده توسط کارشناسان اجارات ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های تابعه و همچنین اعتقادات قلبی مردم مؤمن و خداجوی استان سمنان، با وجود تمام محدودیت‌هایی که در تردد افراد وجود دارد و با توجه به اعمال طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدای سال تاکنون، 300 فقره سند اجاره موقوفات تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌منظور تحقق اهداف عالی و وظایف ذاتی ما که همانا اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش است باید تلاش شود تا اسناد اجاره موقوفات به‌موقع تنظیم‌شده و اجاره‌بهای موقوفات بر اساس اسناد تنظیم‌شده در موعد مقرر دریافت و صرف اجرای نیات تعیین‌شده در وقفنامه توسط واقفین باشیم.

مسؤول اجارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: موقوفات متعدد و با نیات متنوعی در سطح استان سمنان وجود دارد و برخی از این موقوفات دارای نیات مرتبط با مسائل اجتماعی است و درصورتی‌که  این عواید به‌موقع توسط مستاجرین واریزشده و نیات موقوفات اجرا شود، بخشی از معضلات اجتماعی جامعه ما مرتفع خواهد شد.

وی مراجعه به‌موقع مستاجرین موقوفات به ادارات اوقاف و امور خیریه و تنظیم به‌موقع اسناد اجاره را یکی از اقدامات مهم مستاجرین در فراهم زمینه اجرای نیات موقوفات عنوان کرد و گفت: با این اقدام مستاجرین نیز به‌واسطه فراهم نمودن زمینه اجرای نیت در ثواب کار خیر واقف خیراندیش شراکت دارند.

حر خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات مربوط به انجام مراحل تنظیم و تجدید اسناد اجاره موقوفات در حداقل زمان و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی توسط همکاران ما در ادارات تابعه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 74003/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان موقوفات اسناد اجاره اوقاف و امور خیریه اجاره موقوفات استان سمنان تنظیم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901142

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد