Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیمور غیاثی پیشکسوت دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جلسه‌ای امروز به مناسبت  سالگرد تاسیس موزه ورزش در کمیته ملی المپیک برگزار شد و از تندیس ۳ قهرمان بزرگ ما از جمله نصیری قهرمان وزنه برداری، عسگری قهرمان شنا و زهتاب قهرمان وزنه برداری رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم کرونا هر چه سریعتر ریشه کن شود تا قهرمانان بتوانند به تمرینات خود بپردازند و مسابقه بدهند و دوباره نشاط اولیه در جامعه برقرار شود.  

او درباره اینکه کیهانی از فدراسیون دو و میدانی رفت و در مجمع انتخابات این فدراسیون هم حاشیه ساز شد، بیان کرد: کیهانی همکار من نیست. او ورزشی نبود. متاسفانه فدراسیون دو و میدانی در ۴ سال ریاست کیهانی به فنا رفت و نابود شد. کیهانی در مجمع انتخاباتی دو و میدانی حاشیه‌هایی درست کرد. این موضوع باعث تاسف است. فردی که میز و صندلی ریاست  را دوست دارد همه را آواره کرد. امیدوارم فردی رئیس فدراسیون دو و میدانی شود که مدیریت بداند  و  از جنس این رشته ورزشی باشد و بتواند به دو و میدانی کمک کند.  

غیاثی درباره اینکه امیدوار به کسب مدال المپیک است، گفت: شک نکنید که این اتفاق رخ می‌دهد، چون ما خیلی استعداد در دو و میدانی داریم. فقط باید آن‌ها را مدیریت کنیم.

من مقامی در فدراسیون دو و میدانی نمی‌خواهم

او درباره اینکه مشاور فدراسیون دو و میدانی شده است، بیان کرد: بله حکم من را به زودی صادر می‌کنند و عجله‌ای در این باره نداریم. من ۵۷ سال است که در فدراسیون دو و میدانی حضور دارم. در این مدت در پست‌های مختلفی مشغول به فعالیت بودم و مقامی نمی‌خواهم. خدمتگزار جوانان هستم. خودم ورزشکار و قهرمان بودم و دوست دارم با جوانان کار کنم.

پیشکسوت دو و میدانی درباره وضعیت این رشته ورزشی  با حضور مبینی گفت:  مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی است و  مجمع انتخاباتی این فدراسیون در چند ماه آینده تشکیل می‌شود. امیدوارم مدیری که مدنظر ما است برای دو و میدانی انتخاب شود. سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  شاهد بودند که وضعیت دو و میدانی خیلی خراب بود. در حال حاضر ما فقط احسان حدادی را داریم که او نیز پا به سن گذاشته است. البته این دونده  برای کشور افتخار آفرینی می‌کند، اما استعداد دیگری در دو و میدانی نداریم.

غیاثی درباره سرپرستی ایرج عرب و هزینه‌های در دو و میدانی گفت: در دو و میدانی باید هزینه کرد و عرب در دوران مدیریتش چند ورزشکار را به اردو فرستاد. به نظرم دو و میدانی در دوران مدیریت عرب فضای آرامی را سپری کرد. 

بیشتر بخوانید: غیاثی: من مشاور فنی فدراسیون دو و میدانی هستم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی تیمور غیاثی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم) گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم) ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد