Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم برگزیده بخش عکس دومین جشنواره ملی مهدویت بر لزوم بین‌المللی شدن این جشنواره و حضور عکس‌های جذاب در حوزه مهدویت تاکید کرد.

احمد تاجی برگزیده بخش عکس دومین جشنواره ملی مهدویت که به همت جهاددانشگاهی قم برگزار شد، گفت: حدود ۳۴ سال از اولین قدمی که در عرصه عکاسی گذاشتم می‌گذرد.

وی در خصوص حوزه فعالیت خود در زمینه عکاسی حرفه ای، تصریح کرد: از همان ابتدا تا کنون بیشتر در حوزه مستند و اجتماعی فعالیت می کردم اما اخیرا به زمینه هنری نیز علاقه مند شده و فعالیت هایی انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت شرکت خود در جشنواره مهدویت را علاقه به موضوعات مذهبی و آئینی دانست و بیان کرد: روز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) جمکران بودم و صحنه هایی از مراسم را ثبت کردم و بعد که ماجرای جشنواره را شنیدم تصمیم گرفتم با همین عکس ها در آن شرکت کنم.

تاجی ضمن تشکر از برگزار کنندگان جشنواره، آن را فرصت مناسبی برای عکاسان و دیگر هنرمندان دانست و اظهار داشت: متاسفانه تبلیغات جشنواره بسیار محدود است و فرصت را از بسیاری عکاسان و دیگر هنرمندان می گیرد.

وی عنوان کرد: بهتر است تبلیغات جشنواره در سالهای آینده وسیع تر و حتی در حوزه بین الملل صورت گیرد تا از حضور و‌ رقابت هنرمندان حرفه ای بیش تری در آن بهره مند شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری عکس جشنواره ملی مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم بروفه، رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری مؤسسه تحقیقات علوم دامی با اشاره به این که حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به شمار می‌رود، گفت: در حال حاضر ۱۹ واحد و هسته فناور که حوزه فعالیت‌شان دام و طیور است، تحت حمایت مرکز رشد مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور فعالیت می‌کنند. از این ۱۹ مورد ۱۷ واحد فناور و ۲ مورد هسته فناور است. همچنین ۲ واحد، جز شرکت‌های دانش‌بنیان است که در موضوع‌هایی مانند تغذیه و خوراک دام (۱۱ مورد)، تولید مثل دام (یک مورد)، زنبورعسل (۵ مورد) و امور خدماتی (۲ مورد) فعالیت دارند.

بروفه، شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری را یکی از پایه‌های رونق اقتصادی، توسعه فناوری، کارآفرینی و تقویت تولید ملی دانست و افزود: توسعه این شرکت‌ها در گرو ایجاد زیرساخت‌های لازم برای کاهش خطرپذیری آنها در دوران شروع فعالیت است و یکی از مهمترین زیرساخت‌ها، مراکز رشد واحدهای فناوری خواهد بود.

وی اظهار کرد: مرکز رشد واحدهای فناوری برای کارآفرینان و واحدهای کوچک و متوسطی که دارای ایده‌های محوری قابل تجاری شدن هستند، برای چند سال با ارائه اطلاعات، مشاوره‌های ضروری، خدمات، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی در حد امکان به ارتقای آنها کمک کرده و آنها را برای حضور مستقل و مؤثر در صحنه فناوری کشور آماده می‌کند.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری علوم دامی با تاکید بر این که بهره‌وری حداکثری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور در راستای رونق اقتصاد دانش‌بنیان از ضرورت‌های این مجموعه تحقیقاتی است، توضیح داد: استراتژی اصلی «مرکز رشد واحدهای فناور علوم دامی»، ایجاد بستری مناسب به منظور جذب کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان علوم دامی، واحدهای R&D شرکت‌های پیشرو و بزرگ، شرکت‌های Spin Off (شرکت بزرگ‌تری که به چند کسب‌وکار خردتر و مستقل تقسیم می‌شود)، اعضای هیأت علمی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور در راستای تجاری‌سازی و توسعه دانش‌های فنی منتج از تحقیقات به عمل آمده توسط محققان علوم دامی، تولید محصولات دانش‌بنیان قابل عرضه به بازار و در نهایت رشد اقتصادی منطقه و کشور است.

وی بیان کرد: واحدهای فناوری که ایده محوری و حوزه اصلی پژوهشی آنها حول اهداف «چشم‌انداز استراتژیک یا نقشه راه مؤسسه» برای ارتقای مشارکت با بخش غیردولتی و برون‌سپاری بخشی از تحقیقات حوزه دامپروری به بخش خصوصی باشد، در راستای اجرای طرح‌های توسعه محور، در اولویت حمایت قرار خواهند داشت.

کد خبر 6099609

دیگر خبرها

  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی