Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به روند انتخاب شهردار مرکز استان  بیان کرد: شورای شهر باید در انتخاب شهردار بندر بوشهر به عنوان مرکز استان شاخص های عمومی، اجرایی و تخصصی افراد را مدنظر داشته باشد.

او افزود: به استناد آیین نامه شرایط احراز تصدی سمت شهردار ابلاغی دی ماه سال ۹۷ هیات محترم دولت برای شهرهای از ۲۰۰ تا ۵۰۰هزار نفر جمعیت، شهردار انتخابی باید ۷ سال سابقه مدیریت میانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر عنوان کرد: منظور از مدیریت میانی سطوح مندرج در مصوبه سال ۹۵ شورای عالی اداری است.

بردستانی در تشریح بودجه شهرداری بوشهر گفت: بودجه سال ۹۸ شهرداری بوشهر ۲۱۲۰ میلیارد ریال بوده که ۱۵۴۰ میلیارد ریال آن از محل واریزی مالیات بر ارزش افزوده محقق شده است.

او بیان کرد: این بودجه در سال ۹۹ به ۲۹۹۰ میلیارد ریال افزایش یافته و شورای شهر و شهرداری برای تحقق آن باید زمان را از دست ندهند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر یادآور شد: شهر بوشهر در ۳ سال دوره پنجم شورا از سال ۹۶ تا کنون با ۳ سرپرست و ۲ شهردار مدیریت شده و این موضوع در روند اجرای برنامه‌های کلان مدیریت شهری تاثیر خوبی نداشته است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، گفت: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، افزود: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

شهردار ارومیه اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوان قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شده و در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 750228

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است