Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضایی مدیر برنامه آموزشی تیچرز با بیان اینکه اولویت آموزش برای دانش آموزان و دانشجویان است، اظهار کرد: دانش آموزان می‌توانند به راحتی با نصب این نرم افزار هر نوع آموزش درسی را انتخاب و با اساتیدی که از قبل مشخص شده ارتباط برقرار کنند.

او ادامه داد: علاوه بر آن هر نوع آموزشی که قابلیت ارائه داشته باشد از جمله بورس، برنامه نویسی، آموزش‌های هنری، علمی و آموزش‌های خیاطی و آشپزی در آن گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی گفت: این نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه نصب می‌شود و در هر شرایطی می‌توان از آموزش‌های آن بهره برد.

با توجه به شرایط کرونایی این برنامه کاربردی می‌تواند بخشی از نیاز‌های آموزشی کشورمان را از طریق فضای مجازی بر طرف و بعد از کرونا هم مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طراحی برنامه نصب نرم افزار آموزش آنلاین برنامه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی