Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، گفت‌وگوی زنده تلویزیونی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه پایان دهمین دوره مجلس، از شبکه دو سیما آغاز شد. 

لاریجانی در این گفتگو با اشاره به همزمانی مسئله گام دوم انقلاب با مجلس دهم، اظهار داشت: یکی از نکات مهم این است که مجلس پایگاه اصلی مردم سالاری و دموکراسی است و هرچه پشتوانه مردمی آن قوی تر باشد، مجلس نماینده واقعی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم اظهارات رئیس مجلس را به نقل از فارس و تسنیم بخوانید؛

*مجلس دهم ۶۲ درصد آراء مردم را داشت؛ ما پس از انقلاب فقط یک مجلس را داشتیم که پشتوانه رای آن از این دوره مجلس بیشتر بود. نکته دوم این است که باید به ترکیب مجلس نگاه کنیم، مجلسی که ۲۹۰ نماینده دارد، ۱۳۰ ایثارگر و ۱۶ فرزند شهید دارد که حاکی از پیوند قوی این مجلس با انقلاب است.

*۸۰ درصد مجلس فعلی سابقه اجرایی دارد؛ ۴ نفر سابقه وزارت، ۴ نفر سابقه استانداری، تعداد زیادی سابقه فرمانداری و شهرداری داشتند. در این مجلس ۱۶۷ نفر دکترا و فوق دکترا داشتند که حاکی از کارآمدی این مجلس داشت.

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1389738

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی