Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: سال گذشته با وجود تحریم‌ها و همه مشکلات مالی دولت، ۳۶۰۰ میلیارد تومان گردش مالی در پروژه‌های استان صورت گرفت و امسال نیز با تعامل و همراهی همه دستگاه های اجرایی، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدکمال الدین میرجعفریان شامگاه دوشنبه درجلسه بررسی ظرفیت تهاتر بانکی و مالیاتی در راستای پروژه‌های عمرانی استان که با حضور مدیران عامل بانک‌های استان برگزار شد اظهار داشت: باید تلاش کنیم قطار توسعه استان را با سرعت بالا به مقصد برسانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت:اگر کار تیمی و حرکت انقلابیِ عوامل مختلف نبود، شاهد به بارنشستن این پروژه به ویژه در روستاهای دورافتاده با شرایط خاص نبودیم و بروز حوادث طبیعی، مسکن آنان را تهدید می کند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: در موضوع تهاتر بانکی و مالیاتی نیز به دنبال شرایطی هستیم که هم قانون رعایت شود و هم با سرعت بالا از مشکل مردم کارگشایی گردد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن اقشار کم درآمد 900 میلیارد تومان گردش مالی در استان ایجاد کرد یادآور شد: سال گذشته با وجود تحریم‌ها و همه مشکلات مالی دولت، سه هزار و ششصد میلیارد تومان گردش مالی در پروژه‌های استان صورت گرفت و امسال نیز با تعامل و همراهی همه دستگاه های اجرایی، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

 میر جعفریان ظرفیت پروژه ها در اشتغال زایی را بالا برشمرد و خاطرنشان کرد: علیرغم همه محدودیت های مالی، خراسان جنوبی سه فصل پیاپی، کمترین نرخ بیکاری را در کشور کسب کرد ، چرا که اجرای پروژه های بزرگ، چرخش مالی، کاری و شاخص های زیربنایی برای استان پدید آورد و هنوز هم در برخی پروژه ها با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: امسال 85 میلیون مترمکعب رواناب پشت سدها ذخیره شد و در نتیجه 90 درصد قنوات جان تازه ای گرفت که خروجی این موارد، رونق کشاورزی و دامداری در روستاها خواهد بود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانیِ بزرگ همچون جاده بیرجند- قاین که در انتظار اعتبار بود با پی گیری های ویژه استاندار در دولت 50 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تزریق می‌شود که جا دارد از همراهی بانک‌ها به ویژه بانک مرکزی نیز تقدیر کنیم.

میرجعفریان همچنین با اشاره به تفاهم نامه روز ملی روستا و عشایر که با حضور معاون اول رئیس جمهور در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: با مشارکت بانک ها مشکل آبرسانی به 500 روستا برطرف می‌شود که علاوه بر حل مشکل روستائیان و عشایر، از بروز مسائل اجتماعی، مهاجرت و حاشیه نشینی نیز پیشگیری می شود و این موضوع اهمیت و ارزشمند بودن همراهی سیستم بانکی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: اگر متناسب با پولی که در خزانه داریم کار کنیم، جهش تولید اتفاق نمی افتد، بلکه ظرفیت‌های بالقوه بی شماری داریم که اگر بالفعل شوند از فروش نفت نیز بی نیاز خواهیم شد وبنابراین با توجه به بودجه انقباضی سال جاری، باید از حداکثر ظرفیت ها استفاده کنیم تا بتوانیم قطار توسعه استان را با سرعت بالا به مقصد برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبیگفت: مطالباتی که قابلیت تهاتر دارد، هم به لحاظ زمان و هم رقم محدود است و هر استانی که زودتر از این فرصت استفاده کند موفق خواهد بود.

میرجعفریان افزود: حدود 63 میلیارد تومان از بدهی های بانکی و مالیاتیِ پیمانکاران، قابلیت تهاتر دارد و باید از این فرصت طلایی استفاده کرد، زیرا دغدغه های پیمانکاران، سرعت پروژه های عمرانی را پایین می آورد.

وی با تقدیر از تعامل بانک‌ها در پروژه‌های عمرانی استان  گفت: از همراهی بانک‌ها در پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه مسکن اقشار کم درآمد صمیمانه سپاسگزاریم .

در  این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان، وضعیت بدهی بانکی و مالیاتی پیمانکاران را تشریح و مدیران عامل بانک‌ها و اداره کل امور مالیاتی نیز نظرات کارشناسی خود را بیان کرد و در خصوص استفاده از ظرفیت تهاتر بانکی و مالیاتی در پروژه‌های عمرانی، اتفاق نظر حاصل شد.

گلخانه‌داران خراسان جنوبی در انتظار بسته حمایتی / عدم ابلاغ یارانه و توقف طرح‌های گلخانه‌ای‌بسیج تمامی امکانات خراسان جنوبی برای مبارزه با ملخ صحرایی/ جای نگرانی نیست21 میلیارد تومان برای اتصال روستاهای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات هزینه شد

انتهای پیام/251/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمرانی استانداری خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور پروژه های عمرانی بانکی و مالیاتی میلیارد تومان عمرانی استان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نویدبخش اجرای پروژه‌های شاخص در خراسان جنوبی است
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • تشکیل کارگروه تأمین مالی برای استفاده بهینه از بازار سرمایه
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی