Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی جهرمی گفت: برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان فارس، همزمان با سالروز آزادی خرمشهر آغاز خواهد شد و تا پایان سال ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در سالن «غدیر» سپاه فجر فارس، گفت: برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان فارس، همزمان با سالروز آزادی خرمشهر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: بدین ترتیب این برنامه ها از 3 خرداد شروع می شود و با برنامه های مختلف تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی، استان فارس را دایره المعارفی جامع از دفاع مقدس دانست و بیان کرد: حضور 270 هزار رزمنده در دوران جنگ تحمیلی و تقدیم 15 هزار شهید از استان فارس، گویای این حقیقت است.

کوشکی جهرمی ادامه داد: بر همین اساس در استان، برنامه های متعددی برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که از 3 خرداد تا پایان سال، برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر در نظر گرفتن شرایط لازم به دلیل شیوع کرونا در اجرای این برنامه ها، گفت: در برگزاری این برنامه های گرامیداشت بر استفاده از رسانه های گروهی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بیشترین تاکید شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان در برگزاری برنامه های 43 هفته ای چهل سالگی دفاع مقدس، استفاده خواهد شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهل سالگی دفاع مقدس کرونا در فارس سالروز آزادی خرمشهر فضای مجازی شیراز چهل سالگی دفاع مقدس استان فارس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت