Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@03:08:01 GMT

اعلام ساعات فعالیت اصناف خوزستان در ۲ روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۹۸۹

اعلام ساعات فعالیت اصناف خوزستان در ۲ روز آینده

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد کرونا استان خوزستان، امشب در گفت‌وگوی تلویزیونی، اظهار کرد: استفاده از ماسک برای کارکنان و همچنین ارباب رجوع الزامی است.

وی با بیان اینکه تمامی اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمودند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجاز به فعالیت هستند، گفت: اصناف ضروری از 9 تا 22 و اصناف غبر ضروری از 9 تا 21 اجازه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی عنوان کرد: تا پایان عید فطر تمامی آرامستان‌های استان تعطیل و نماز عید فطر نیز در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: راهپیمایی روز قدس نیز برگزار نخواهد شد اما در شهرهای سفید در محل نماز جمعه با قرائت قطعنامه برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا فعالیت تمامی ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاهای اجرایی، بانک‌های استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه استانداری خوزستان، از روز پنجشنبه یکم خردادماه لغایت دوشنبه پنجم خرداد ماه تمامی ادارات، شرکت ها و سازمانها ،بانک ها، دستگاههای اجرایی و اصناف استان تعطیل می باشند.

انتهای پیام/

104 / 361 کرونا در اهواز کرونا کووید 19 اصناف خوزستان رضا نجاتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا در اهواز کرونا کووید 19 اصناف خوزستان رضا نجاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، عصر امروز بارش شدید باران شهر اهواز را فرا گرفت.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر فردا در استان ادامه دارد.

سبزه زاری افزود: این سامانه نیط سبب رگبار و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) وطی فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بارش شدید باران در اهواز
  • تداوم بارش‌ها تا ساعات آینده
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد