Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب حیدری گفت: تحسین مقام معظم رهبری برای جامعه پزشکی و سلامت مایه مباهات و افتخار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ۵۰ دست لباس حفاظت شخصی(گان) دوخته شده توسط گروه های جهادی بسیج خواهران میاندوآب با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئول بهداشت و درمان و حوزه های خواهران ناحیه میاندوآب در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که امروز برگزار شد، جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های مدافعان سلامت در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد:بهترین تقدیر را مدافعان سلامت از مقام معظم رهبری دریافت کردند که به آنها خداقوت گفتند.

سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده افزود: ما شکرگذار و قدردان تلاش های مدافعان سلامت در به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستیم و تلاش های شما را ارج می نهیم.

 

وی با اشاره به تلاش گروههای جهادی و بسیجیان میاندوآب در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این راستا نیز ۵۰ دست لباس حفاظت شخصی(گان) دوخته شده توسط گروه های جهادی بسیج خواهران میاندوآب به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تحویل داده می شود.

تقدیر مقام معظم رهبری مایه افتخار مدافعان سلامت است

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با بیماری کرونا در شهرستان، اظهار کرد:مطمئنا بدون فداکاری پرسنل و کادر سلامت و پرستاری و همراهی مردم و مسئولان به موفقیت در مقابله با این ویروس به موفقیت دست نمی یافتیم.

سهراب حیدری با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج در  این مدت کنار ما بوده است، افزود: تحسین مقام معظم رهبری برای جامعه پزشکی و سلامت مایه مباهات و افتخار است.

 

وی گفت: ما در این مدت وضعیت کشورهایی که ادعا داشتند را دیدیم که چگونه در مقابل این ویروس زمین گیر شدند ولی ما به حول قوه الهی در کشور خودمان صحنه های زیبایی از همکاری و همراهی مردم و مسئولان را برای مقابله با این ویروس شاهد شدیم و به موفقیت در مقابله با ویروس دست یافتیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب تصریح کرد: ما دیدیم که مانند هشت سال دفاع مقدس، امروز نیز در راه مقابله با ویروس کرونا همه چگونه از خودگذشتگی و ایثار می کردند.

حیدری  اظهار کرد: جا دارد از همه افرادی اعم از نیروهای مسلح، مسئولان، سمن ها و خیرین و اقشار مختلف مردم که در کنار ما برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ایستاده اند، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان میاندوآب مقام معظم رهبری مقابله با ویروس مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بودند و مراسم تشییع این دو شهید که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مردم انقلابی و شهید پرور قم تشییع این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آل یاسین در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کردند و این دو شهید گرانقدر به سمت میعادگاه منتظران ظهور بدرقه شدند.

این الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم حضور داشتند.

این الله حسینی بوشهری امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقامه نماز کرد و در ادامه مراسم تدوین در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس که به دستور امام زمان (عج) بنا شده، برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در قبور مطهر این دو شهید قرار گرفتند و ابدان این شهدا را در جایگاه ابدی آنها قرار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095971 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران