Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:47:53 GMT

اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۱۲۷۸

اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

حبیب یارادبزی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از آمادگی نیروهای یگان حفاظت این اداره کل برای مواجه احتمالی با آتش سوزی‌ در عرصه‌های طبیعی استان در فصل تابستان خبر داد و گفت: با توجه به رویش مجدد گیاهان علفی در مراتع و جنگل‌ها و خشک شدن تدریجی این گیاهان، برنامه ریزی برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها، مراتع و مزارع استان مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی گلستان از کشف ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از خودرو یک قاچاقچی در گالیکش خبر داد.

**

فرماندار مراوه تپه در نشست شورای کشاورزی این شهرستان گفت: در سال زراعی جاری ۳۱ هزار و ۳۴۳ هکتار گندم، جو و کلزا در این شهرستان کشت شده که پیش بینی می‌شود از این سطح زیر کشت بالغ بر ۷۰ هزار تن محصول برداشت شود.

امانگلدی ضمیر افزود:‌ برای برداشت و خرید تضمینی این محصولات ۱۷۰ دستگاه کمباین و هشت مرکز خرید پیش بینی شده است.

**

رییس کل دادگستری گلستان از آغاز برنامه های آموزش حقوق در استان خبر داد و گفت: یکی از برنامه هایی که در قالب این طرح اجرا می شود حضور حقوقدانان در ۱۲۰ مسجد برای آموزش رایگان قوانین و مقررات مورد نیاز روزمره به مردم است .

هادی هاشمیان افزود: در هر شهر نیز ۲۰ مدرسه برای آموزش حقوق به دانش آموزان مقطع دبیرستان در نظر گرفته شده است .

**

اعضای جوانان جمعیت هلال احمر گلستان با برگزاری مراسم مجازی با خانواده های متوفیان کرونا ابراز همدلی کردند.

در طرح مجازی غمگساران جوان، خانواده های متوفیان ناشی از کرونا و اعضای جوانان از جمله کسانی بودند که از برنامه های معنوی مراسم همدلی بهره بردند.

**

با حضور مدیران استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ساخت صد واحد مسکونی ویژه محرومان با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در شهر سیل زده گمیش تپه آغاز شد.

احمد دستمرد فرماندار گمیشان گفت : به این واحدها ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات پنج درصد با بازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می شود.

**

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت تسهیلات حمایتی ویژه ۱۳ گروه شغلی آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: بنگاه‌هایی که در زمان شیوع کرونا کسب و کار خود را فعال نگه داشته و نیروی کار خود را حفظ کنند، از سوی دولت حمایت می شوند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا گلستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا گلستان انتظامی وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا گلستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا