Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در تخریب خانه‌باغ‌های موجود در روستاهای ارومیه گفت: اگر قوانین منابع طبیعی در خصوص تغییر کاربری اراضی ملی ممنوع است باید ساخت و سازهای مجلل گردنه حیران نیز تخریب می‌شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در تخریب خانه باغ‌های موجود در روستاهای کلانشهر ارومیه اظهار کرد: اگر قوانین منابع طبیعی و امور اراضی در خصوص تغییر کاربری اراضی ملی ممنوع است باید ساخت و سازهای مجلل گردنه حیران نیز تخریب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حالی که املاک شخصی در استانی مانند آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه که برای امرمعاش و اینکه 6 ماه سال را در آنجا زندگی کرده و در آنجا خانه‌باغ ساخته‌اند تخریب می‌شود.

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه باید پرونده‌ها را مدیریت و اولویت‌بندی کرد تا قانون بر حسب منطقه تصویب و اجرا شود بیان کرد: نه اینکه با اقشار ضعیف برخورد و با اقشار ثروتمند کاری نداشت و روز به روز بر ثروت ثروتمندان اضافه شود.

حکم تخریب 150 مورد ساخت وساز غیرمجاز در رباط کریم صادرشدبرخورد قاطع با زمین‌خواری در خوی / ارزش ویلاهای تخریب شده 200 میلیارد بود + فیلم

حجت‌الاسلام ذاکر تصریح کرد: بنابراین از همه ادارات و نهادهای مرتبط با این امر انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر لازم گره‌گشای مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در جهت رفع مشکلات مردم همواره پیشقدم بوده است گفت: نامه اخیر به رئیس قوه قضائیه برای ورود به موضوع تخریب خانه باغ‌های موجود در روستاهای کلانشهر ارومیه بر مبنای پیشینه قابل تقدیر این نهاد در حل و فصل مشکلات مشابه بوده است

نماینده منتخب مردم ارومیه در مجلس یازدهم بیان کرد: امید است با همفکری و همدلی مسئولان با تکیه بر عدالت اجتماعی مشکلات مردم روستاهای ارومیه تبدیل به فرصت‌هایی برای افزایش تولید، ایجاد اشتغال و کارآفرینی شود.

انتهای پیام/7548/ ت

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منتخب مردم ارومیه در مجلس تخریب خانه باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم

دریافت 4 MB کد خبر 848200 برچسب‌ها خبر مهم طوفان

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند