Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مقاتلی روز سه‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر کدام از این پروژه‌ها بین ۲ تا ۳ بلوک و هر یک از آنها با توجه به قطعات شامل ۸ تا ۱۲ واحد در سه طبقه تعریف شده که طبق برنامه زمانبندی تهیه شده حداکثر تا هفته پایانی خرداد ماه عملیات اجرایی این شمار واحد آغاز  می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر تکلیف است و باید همه دستگاه‌های ذیربط تلاش خود را برای تحقق آن به‌کار ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاتلی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن از برنامه‌های موثر دولت برای خانه‌دار شدن افراد فاقد خانه است و باید با قدرت اجرا شود که حضور موثر سازندگان در این اقدام کمک خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: سهم این شهر جدید در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۲ هزار و ۲۵۰ واحد است که تاکنون برای یکهزارو و ۵۰۰ واحد از طریق سامانه ثبت نام صورت گرفته و مابقی از طریق مشارکت با روش‌های تامین زمین با تعهد ساخت و دیگر روش‌های تعریف شده در شیوه نامه عملیاتی خواهد شد.

مقاتلی افزود: در مرحله نخست ثبت‌نام این طرح، یکهزار واحد و در مرحله دوم ۵۰۰ واحد برای احداث عالیشهر ثبت‌نام صورت گرفته و تعداد قابل توجهی از واحدها در طرح اقدام ملی مسکن به روش طرح و ساخت اجرایی می‌شود که تمامی اقدامات اعم از تهیه طرح، گرفتن  پروانه ساختمانی و نقل انتقال و تا زمانی که به متقاضی تحویل داده می‌شود توسط سازندگان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: سعی و تلاش ما همیشه برآن بوده تا پروژه‌های در دست اجرا را بموقع و در کوتاهترین زمان به مرحله بهره‌برداری برسد و شرایط اقبال مردم را برای ساکن شدن در شهر جدید عالیشهر افزایش یابد.

مقاتلی تاکید کرد: هدف اصلی در این طرح استفاده از مصالح بادوام و متعارف ایرانی و اجرای طراحی جذاب برای ساخت این واحدهای مسکونی است که اقدامات اولیه نیز از طریق مشاوران در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و محدودیت‌های حضور فیزیکی افراد، اقدامات بانکی به شکل سامانه‌ای در دست پیگیری است و با تشکیل پرونده و افتتاح حساب از طریق سامانه، متقاضیان تنها برای امضای فیزیکی به صورت مشخص شده در بانک حضور پیدا می‎کنند.

برچسب‌ها بوشهر طرح ملی اقدام مسکن مسکن عالی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر طرح ملی اقدام مسکن مسکن عالی شهر بوشهر طرح ملی اقدام مسکن مسکن عالی شهر طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرای پروژه های نهضت ملی  جزو برنامه‌ها و اولویت های ما به شمار می رود  افزود: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی با بیان اینکه  از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است گفت:۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است گفت: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه از تمامی سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم که در این زمینه ورود کرده و اقدام به اجرای پروژه‌ها عمرانی و تجاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟