Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای یک دستگاه لودر مسروقه و کشف خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اعلام این خبر، اظهار کرد:  ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه‌خورت، حین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود در جاده تهران -اصفهان به یک دستگاه خودرو تریلر ایویکو متوقف شده در کنار جاده که حامل یک دستگاه خودرو لودر بوده است، مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین بساطی، افزود: راننده خودرو به محض رویت ماموران گشت انتظامی، اقدام به فرار می‌کند که با سرعت عمل ماموران دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی به مقر نیروی انتظامی هدایت می‌شود. فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر و میمه، تصریح نمود: سارق مذکور پس از بازجویی به بزه انتصابی خود اعتراف کرده و مشخص شد که خودرو در اردیبهشت ماه جاری از محدوده فرماندهی انتظامی تهران به سرقت رفته است و بنا بر نظر کارشناسان، ارزش مالی لودر مسروقه حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

پرونده مقدماتی این سرقت تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم، به دادسرا ارجاع داده شده است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرقت حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر