Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه کوهدشت با بیان اینکه در سال‌های اخیر آتش‌سوزی‌های گسترده در این شهرستان رخ داده‌است، گفت: مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کوهدشت نیاز به اختصاص تجهیزات دارد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از حریق جنگل‌ها و مراتع این شهرستان که با حضور سه مدیرکل استانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: در چند سال اخیر شاهد آتش‌سوزی‌های گسترده در این شهرستان  به‌علت کمبود تجهیزات بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش بسیج، نیروی انتظامی، تشکل‌ها، بخشداران، جوامع محلی و دهیاران در مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها افزود: جنگل‌ها و مراتع کوهدشت نیاز به اختصاص تجهیزات دارد.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: جنگل‌های این شهرستان در پی آتش‌سوزی‌های گسترده بسیار صدمه دیده‌است و باید فکری به‌حال منابع‌طبیعی و ملی کوهدشت شود.

وی بیان کرد: ان‌شاءلله جلسات تشکیل‌شده در کوهدشت برای پیشگیری از اطفای حریق جنگل‌ها مؤثر باشد و امکاناتی برای حفاظت از منابع‌طبیعی این شهرستان اختصاص یابد.

5 شهرستان بحرانی آتش‌سوزی در لرستان؛ 100درصد حریق جنگل‌ها عامل انسانی داردآتش‌سوزی در 13 شهرستان گیلان؛ 107 هکتار از جنگل‌های استان دچار حریق شدآتش‌سوزی در جنگل‌های گیلان؛ 41 هکتار از جنگل‌های استان دچار حریق شد

آمادگی هلال‌احمر لرستان برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها

صارم رضایی مدیرکل جمعیت هلال احمر لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه ماست که با تمام توان در کنار دستگاه‌های متولی برای مهار آتش‌سوزی باشیم.

وی افزود: شهرستان کوهدشت بیشترین آمار حریق جنگل‌ها را در لرستان داراست و ما ان‌شاءالله با تمام توان در خدمت این شهرستان هستیم.

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: استفاده از ریش‌سفیدان و جوامع محلی بیشترین تأثیر را در مهار آتش‌سوزی دارند و باید از ظرفیت بسیج نیز در اطفای حریق مراتع استفاده کرد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادگر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر لرستان آماده پشتیانی از نیروهای منابع‌طبیعی و محیط‌زیست لرستان است و ما خودمان را مسئول می‌دانیم که برای حفاظت از محیط‌زیست پای کار باشیم.

انتهای پیام/ 644/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر لرستان مهار آتش سوزی حریق جنگل ها آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

تین نیوز

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چند کارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش سوزی شده است. 

در حال حاضر تمامی مسافران و پرسنل این هتل در سلامت کامل هستند و شعله های آتش نیز خاموش شده است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد