Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:07:36 GMT

قاب روز؛‌ مترونومِ فوتبال ایتالیا ۴۱ ساله شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۰۷۱

قاب روز؛‌ مترونومِ فوتبال ایتالیا ۴۱ ساله شد

آندره‌آ پیرلو امروز(سه شنبه) ۴۱ ساله شد. ستاره ایتالیایی و اسبق تیم‌های برشیا، اینترمیلان، رجینا، آث‌میلان، یوونتوس و نیویورک سیتی، در حالی که قریب به سه سال است که فوتبال را کنار گذاشته وارد چهل و دومین سال زندگی‌اش شد.

پیرلو ۱۱۶ بار لباس تیم ملی ایتالیا را به تن کرد و با این تیم توانست قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرلو ۶ بار جام قهرمانی سری آ ایتالیا را هم به دست آورد و عناوین و افتخارات تیمی فراوانی را از آن خود کرد. پیرلو بهترین بازیکن فینال جام جهانی نام گرفت. در سال ۲۰۰۷ پنجمین بازیکن برتر جهان شد. بارها در تیم منتخب سری آ قرار گرفت و .

پیرلو به خاطر خونسردی بی‌مثالش، پاس گل‌های هنرمندانه‌اش و همچنین ضربات ایستگاهی منحصر به فردش نزد فوتبالی‌ها بسیار محبوب بود. به او لقب مترونوم داده بودند چرا که ضرباهنگ و هماهنگی ایجاد می‌کرد و استاد این کار بود. پیرلو برای سه تیم بزرگ کشور بازی کرد و البته دوران حضورش در میلان و یوونتوس بسیار پربار تر بود. پیرلو در اواخر دوران بازیگری خود برای اولین و آخرین بار از ایتالیا خارج شد و ۲ سال در فوتبال آمریکا مشغول به بازی شد.

برچسب‌ها ایتالیا یوونتوس اینترمیلان آث میلان پروندهٔ خبری با فوتبال در روزهای بدون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا یوونتوس اینترمیلان آث میلان ایتالیا یوونتوس اینترمیلان آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟